Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Łże-reportaże i prawdziwe fikcje. Powieść dziennikarska i reportaż w czasie postprawdy i zwrotu performatywnego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka postawiła sobie ambitny cel, jakim jest zdefiniowanie i uporządkowanie nowoczesnych gatunków literacko-dziennikarskich, kształtujących się w dobie postprawdy i związanych z performatywnymi zmianami. Pierwsze kroki to odkrywanie korzeni powieści i dziennikarstwa, a następnie przeprowadzenie szczegółowej analizy hybrydowych gatunków, które pojawiły się na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat w polskiej literaturze. Te przemiany autorka zestawia z podobnymi tendencjami w literaturze angielskojęzycznej.
Książka jest inspirującym studium na temat współczesnych form reportażowych, poszerzających tradycyjne rozumienie tego gatunku. Zwraca uwagę na kompetentne i zajmujące opracowanie tematu, które, moim zdaniem, stanie się cennym źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych literacko-dziennikarskimi formami. Autorka z powodzeniem wprowadza innowacyjne podejście, porządkując nowe gatunki na tle europejskim i historycznym, wyłaniające się z filozoficzno-humanistycznych przełomów.
Co wyróżnia tę pracę, to umiejętne połączenie stylu naukowego z dziennikarskim, co czyni tekst atrakcyjnym i przystępnym. Dzięki swoim błyskotliwym anegdotom i dowcipnym komentarzom, autorka nadaje książce szczególnego charakteru i lekkości. Eklektyczny, zindywidualizowany styl pasuje do rozpatrywanych hybrydowych gatunków, co czyni ją nie tylko nowatorskim, ale także oryginalnym dziełem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka postawiła sobie ambitny cel, jakim jest zdefiniowanie i uporządkowanie nowoczesnych gatunków literacko-dziennikarskich, kształtujących się w dobie postprawdy i związanych z performatywnymi zmianami. Pierwsze kroki to odkrywanie korzeni powieści i dziennikarstwa, a następnie przeprowadzenie szczegółowej analizy hybrydowych gatunków, które pojawiły się na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat w polskiej literaturze. Te przemiany autorka zestawia z podobnymi tendencjami w literaturze angielskojęzycznej.
Książka jest inspirującym studium na temat współczesnych form reportażowych, poszerzających tradycyjne rozumienie tego gatunku. Zwraca uwagę na kompetentne i zajmujące opracowanie tematu, które, moim zdaniem, stanie się cennym źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych literacko-dziennikarskimi formami. Autorka z powodzeniem wprowadza innowacyjne podejście, porządkując nowe gatunki na tle europejskim i historycznym, wyłaniające się z filozoficzno-humanistycznych przełomów.
Co wyróżnia tę pracę, to umiejętne połączenie stylu naukowego z dziennikarskim, co czyni tekst atrakcyjnym i przystępnym. Dzięki swoim błyskotliwym anegdotom i dowcipnym komentarzom, autorka nadaje książce szczególnego charakteru i lekkości. Eklektyczny, zindywidualizowany styl pasuje do rozpatrywanych hybrydowych gatunków, co czyni ją nie tylko nowatorskim, ale także oryginalnym dziełem.
