Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Logistyka usług
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sektor usług pełni kluczową rolę w rozwiniętych gospodarkach, generując największą część PKB oraz zatrudniając najwięcej osób. Jest to wynikiem wzrostu zamożności społeczeństw, wyższego poziomu wykształcenia, a także większych aspiracji i oczekiwań, które przyczyniają się do wzrostu popytu na usługi zaspokajające wyższe potrzeby. Dominacja usług wpływa na gospodarki, zmniejszając znaczenie przemysłu, powodując integrację produkcji i usług w nowoczesnych branżach, a także podkreślając znaczenie informacji i wiedzy jako kluczowych zasobów.
Książka "Logistyka usług" oferuje całościową i zwięzłą wiedzę o usługach i jakości usług, jednocześnie ukazując logistyczną stronę ich funkcjonowania. Przedstawia różne elementy procesów logistycznych w poszczególnych branżach usługowych.
Pierwsza część książki zawiera ogólne studium, które definiuje pojęcia związane z usługami oraz logistyką usług. W drugiej części omówiono konkretne obszary usług, takie jak transport drogowy, komunikacja miejska, turystyka, gastronomia, organizacja imprez masowych, oraz zidentyfikowano występujące w nich logistyczne wyzwania.
Końcowy rozdział to zbiór krótkich opracowań, które ukazują praktyczne aspekty logistyki w usługach, na przykład w transporcie dzieł sztuki czy materiałów niebezpiecznych.
Książka oparta jest na aktualnych źródłach, bogata w tabele i ilustracje, które pomagają w zrozumieniu omawianych koncepcji. Przeznaczona jest dla menedżerów zajmujących się zarządzaniem logistyką w usługach, kadry akademickiej oraz studentów kierunków związanych z zarządzaniem, logistyką i transportem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Sektor usług pełni kluczową rolę w rozwiniętych gospodarkach, generując największą część PKB oraz zatrudniając najwięcej osób. Jest to wynikiem wzrostu zamożności społeczeństw, wyższego poziomu wykształcenia, a także większych aspiracji i oczekiwań, które przyczyniają się do wzrostu popytu na usługi zaspokajające wyższe potrzeby. Dominacja usług wpływa na gospodarki, zmniejszając znaczenie przemysłu, powodując integrację produkcji i usług w nowoczesnych branżach, a także podkreślając znaczenie informacji i wiedzy jako kluczowych zasobów.
Książka "Logistyka usług" oferuje całościową i zwięzłą wiedzę o usługach i jakości usług, jednocześnie ukazując logistyczną stronę ich funkcjonowania. Przedstawia różne elementy procesów logistycznych w poszczególnych branżach usługowych.
Pierwsza część książki zawiera ogólne studium, które definiuje pojęcia związane z usługami oraz logistyką usług. W drugiej części omówiono konkretne obszary usług, takie jak transport drogowy, komunikacja miejska, turystyka, gastronomia, organizacja imprez masowych, oraz zidentyfikowano występujące w nich logistyczne wyzwania.
Końcowy rozdział to zbiór krótkich opracowań, które ukazują praktyczne aspekty logistyki w usługach, na przykład w transporcie dzieł sztuki czy materiałów niebezpiecznych.
Książka oparta jest na aktualnych źródłach, bogata w tabele i ilustracje, które pomagają w zrozumieniu omawianych koncepcji. Przeznaczona jest dla menedżerów zajmujących się zarządzaniem logistyką w usługach, kadry akademickiej oraz studentów kierunków związanych z zarządzaniem, logistyką i transportem.
