Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
LEGO. Jak pokonać kryzys, zawojować świat i zbudować potęgę z klocków
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Marka, klocki, system konstrukcyjny i wspólnota – to cztery fundamenty, na których opiera się jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Przez ponad osiemdziesiąt lat LEGO nieodmiennie rozbudzało wyobraźnię zarówno dzieci, jak i dorosłych. Ta książka opowiada niezwykłą historię LEGO – idei, która musiała zostać odkryta na nowo.
Obecnie LEGO to świetnie prosperująca korporacja, odnosząca sukcesy w każdym zakątku globu. Jednak niewiele osób zdaje sobie sprawę, że w 1978 roku firma mogła znaleźć się na zupełnie innej ścieżce. To wtedy młody idealista, wnuk założyciela LEGO – Kjeld Kirk Kristiansen, objął jej stery.
Na kartach tej książki, liczącej ponad 300 stron, poznajemy wpływowych managerów i dyrektorów finansowych z drugiej połowy XX wieku, którzy usiłowali zgłębić tajemnicę najbardziej znanego klocka na świecie. Śledzimy dramatyczne decyzje i wydarzenia, które prowadziły to duńskie narodowe dziedzictwo na skraj upadku. Ostatecznie wchodzimy w świat Jrgena Viga Knudstorpa, który zdecydował się ożywić na nowo ducha LEGO, próbując przywrócić wartości, które były bliskie Kjeldowi Kirkowi Kristiansenowi, a które po dziś dzień są cenione przez entuzjastów tej wyjątkowej zabawki.
Autorem tej publikacji jest Niels Lunde, redaktor naczelny duńskiego dziennika biznesowego Børsen. W pracy nad książką przeprowadził on ponad sto wywiadów z kluczowymi osobami związanych z firmą LEGO i jej otoczeniem.
To fascynująca lektura nie tylko dla miłośników marki zainteresowanych tym, jak ich ulubiona firma zdobyła swoją obecną pozycję i uznanie. Jest to także szczegółowa analiza ekonomicznych uwarunkowań, różnych stylów zarządzania oraz często sprzecznych wizji rozwoju, które towarzyszyły kolejnym dyrektorom generalnym LEGO. Doświadczenia i koncepcje tych liderów oraz ich zmieniające podejście do definicji LEGO sprawiły, że ta duńska firma zabawek wielokrotnie wędrowała od rynkowej potęgi do granicy upadku i z powrotem.
Słynna strategia Knudstorpa, która wyprowadziła producenta zabawek z finansowego zastoju do rekordowych zysków, stanowi do dziś przedmiot licznych analiz i inspiruje liderów na całym świecie. Żadna książka nie opisuje jej tak szczegółowo, jak ta.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Marka, klocki, system konstrukcyjny i wspólnota – to cztery fundamenty, na których opiera się jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Przez ponad osiemdziesiąt lat LEGO nieodmiennie rozbudzało wyobraźnię zarówno dzieci, jak i dorosłych. Ta książka opowiada niezwykłą historię LEGO – idei, która musiała zostać odkryta na nowo.
Obecnie LEGO to świetnie prosperująca korporacja, odnosząca sukcesy w każdym zakątku globu. Jednak niewiele osób zdaje sobie sprawę, że w 1978 roku firma mogła znaleźć się na zupełnie innej ścieżce. To wtedy młody idealista, wnuk założyciela LEGO – Kjeld Kirk Kristiansen, objął jej stery.
Na kartach tej książki, liczącej ponad 300 stron, poznajemy wpływowych managerów i dyrektorów finansowych z drugiej połowy XX wieku, którzy usiłowali zgłębić tajemnicę najbardziej znanego klocka na świecie. Śledzimy dramatyczne decyzje i wydarzenia, które prowadziły to duńskie narodowe dziedzictwo na skraj upadku. Ostatecznie wchodzimy w świat Jrgena Viga Knudstorpa, który zdecydował się ożywić na nowo ducha LEGO, próbując przywrócić wartości, które były bliskie Kjeldowi Kirkowi Kristiansenowi, a które po dziś dzień są cenione przez entuzjastów tej wyjątkowej zabawki.
Autorem tej publikacji jest Niels Lunde, redaktor naczelny duńskiego dziennika biznesowego Børsen. W pracy nad książką przeprowadził on ponad sto wywiadów z kluczowymi osobami związanych z firmą LEGO i jej otoczeniem.
To fascynująca lektura nie tylko dla miłośników marki zainteresowanych tym, jak ich ulubiona firma zdobyła swoją obecną pozycję i uznanie. Jest to także szczegółowa analiza ekonomicznych uwarunkowań, różnych stylów zarządzania oraz często sprzecznych wizji rozwoju, które towarzyszyły kolejnym dyrektorom generalnym LEGO. Doświadczenia i koncepcje tych liderów oraz ich zmieniające podejście do definicji LEGO sprawiły, że ta duńska firma zabawek wielokrotnie wędrowała od rynkowej potęgi do granicy upadku i z powrotem.
Słynna strategia Knudstorpa, która wyprowadziła producenta zabawek z finansowego zastoju do rekordowych zysków, stanowi do dziś przedmiot licznych analiz i inspiruje liderów na całym świecie. Żadna książka nie opisuje jej tak szczegółowo, jak ta.
