Książka - LEGO. Jak pokonać kryzys, zawojować świat i zbudować potęgę z klocków

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

LEGO. Jak pokonać kryzys, zawojować świat i zbudować potęgę z klocków

LEGO. Jak pokonać kryzys, zawojować świat i zbudować potęgę z klocków

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marka, klocki, system konstrukcyjny i wspólnota – to cztery fundamenty, na których opiera się jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Przez ponad osiemdziesiąt lat LEGO nieodmiennie rozbudzało wyobraźnię zarówno dzieci, jak i dorosłych. Ta książka opowiada niezwykłą historię LEGO – idei, która musiała zostać odkryta na nowo.

Obecnie LEGO to świetnie prosperująca korporacja, odnosząca sukcesy w każdym zakątku globu. Jednak niewiele osób zdaje sobie sprawę, że w 1978 roku firma mogła znaleźć się na zupełnie innej ścieżce. To wtedy młody idealista, wnuk założyciela LEGO – Kjeld Kirk Kristiansen, objął jej stery.

Na kartach tej książki, liczącej ponad 300 stron, poznajemy wpływowych managerów i dyrektorów finansowych z drugiej połowy XX wieku, którzy usiłowali zgłębić tajemnicę najbardziej znanego klocka na świecie. Śledzimy dramatyczne decyzje i wydarzenia, które prowadziły to duńskie narodowe dziedzictwo na skraj upadku. Ostatecznie wchodzimy w świat Jrgena Viga Knudstorpa, który zdecydował się ożywić na nowo ducha LEGO, próbując przywrócić wartości, które były bliskie Kjeldowi Kirkowi Kristiansenowi, a które po dziś dzień są cenione przez entuzjastów tej wyjątkowej zabawki.

Autorem tej publikacji jest Niels Lunde, redaktor naczelny duńskiego dziennika biznesowego Børsen. W pracy nad książką przeprowadził on ponad sto wywiadów z kluczowymi osobami związanych z firmą LEGO i jej otoczeniem.

To fascynująca lektura nie tylko dla miłośników marki zainteresowanych tym, jak ich ulubiona firma zdobyła swoją obecną pozycję i uznanie. Jest to także szczegółowa analiza ekonomicznych uwarunkowań, różnych stylów zarządzania oraz często sprzecznych wizji rozwoju, które towarzyszyły kolejnym dyrektorom generalnym LEGO. Doświadczenia i koncepcje tych liderów oraz ich zmieniające podejście do definicji LEGO sprawiły, że ta duńska firma zabawek wielokrotnie wędrowała od rynkowej potęgi do granicy upadku i z powrotem.

Słynna strategia Knudstorpa, która wyprowadziła producenta zabawek z finansowego zastoju do rekordowych zysków, stanowi do dziś przedmiot licznych analiz i inspiruje liderów na całym świecie. Żadna książka nie opisuje jej tak szczegółowo, jak ta.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Marka, klocki, system konstrukcyjny i wspólnota – to cztery fundamenty, na których opiera się jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Przez ponad osiemdziesiąt lat LEGO nieodmiennie rozbudzało wyobraźnię zarówno dzieci, jak i dorosłych. Ta książka opowiada niezwykłą historię LEGO – idei, która musiała zostać odkryta na nowo.

Obecnie LEGO to świetnie prosperująca korporacja, odnosząca sukcesy w każdym zakątku globu. Jednak niewiele osób zdaje sobie sprawę, że w 1978 roku firma mogła znaleźć się na zupełnie innej ścieżce. To wtedy młody idealista, wnuk założyciela LEGO – Kjeld Kirk Kristiansen, objął jej stery.

Na kartach tej książki, liczącej ponad 300 stron, poznajemy wpływowych managerów i dyrektorów finansowych z drugiej połowy XX wieku, którzy usiłowali zgłębić tajemnicę najbardziej znanego klocka na świecie. Śledzimy dramatyczne decyzje i wydarzenia, które prowadziły to duńskie narodowe dziedzictwo na skraj upadku. Ostatecznie wchodzimy w świat Jrgena Viga Knudstorpa, który zdecydował się ożywić na nowo ducha LEGO, próbując przywrócić wartości, które były bliskie Kjeldowi Kirkowi Kristiansenowi, a które po dziś dzień są cenione przez entuzjastów tej wyjątkowej zabawki.

Autorem tej publikacji jest Niels Lunde, redaktor naczelny duńskiego dziennika biznesowego Børsen. W pracy nad książką przeprowadził on ponad sto wywiadów z kluczowymi osobami związanych z firmą LEGO i jej otoczeniem.

To fascynująca lektura nie tylko dla miłośników marki zainteresowanych tym, jak ich ulubiona firma zdobyła swoją obecną pozycję i uznanie. Jest to także szczegółowa analiza ekonomicznych uwarunkowań, różnych stylów zarządzania oraz często sprzecznych wizji rozwoju, które towarzyszyły kolejnym dyrektorom generalnym LEGO. Doświadczenia i koncepcje tych liderów oraz ich zmieniające podejście do definicji LEGO sprawiły, że ta duńska firma zabawek wielokrotnie wędrowała od rynkowej potęgi do granicy upadku i z powrotem.

Słynna strategia Knudstorpa, która wyprowadziła producenta zabawek z finansowego zastoju do rekordowych zysków, stanowi do dziś przedmiot licznych analiz i inspiruje liderów na całym świecie. Żadna książka nie opisuje jej tak szczegółowo, jak ta.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 85.92 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 440
Rok wydania: 2019
Rozmiar: 135 × 210 mm
ID: 9788326829109
Wydawnictwo:

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info