Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Łatwo być miłym!
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Bycie życzliwym jest proste i przynosi radość zarówno tym, którzy dają, jak i tym, którzy otrzymują dobroć. Wszystko zaczyna się od drobnych gestów: szczerego podziękowania, serdecznego uśmiechu czy oferty pomocy bliźniemu. Życzliwość to wartościowa cecha, którą każdy z nas nosi w sobie. Nie wymaga ona wielkiego wysiłku ani wyrzeczeń, a można ją praktykować wszędzie – w pracy, w domu czy na ulicy. Tym, co czyni tę postawę wyjątkową, jest jej wpływ na innych – kiedy jesteśmy przyjaźni, zachęcamy otoczenie do odwzajemnienia tej dobroci. Historia o uroczej, pełnej energii i niezwykle życzliwej śwince uświadamia nam, jak niewiele potrzeba, by szerzyć uprzejmość i sprawić, że świat stanie się lepszym miejscem dla każdego. Czy to nie inspirujące?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Bycie życzliwym jest proste i przynosi radość zarówno tym, którzy dają, jak i tym, którzy otrzymują dobroć. Wszystko zaczyna się od drobnych gestów: szczerego podziękowania, serdecznego uśmiechu czy oferty pomocy bliźniemu. Życzliwość to wartościowa cecha, którą każdy z nas nosi w sobie. Nie wymaga ona wielkiego wysiłku ani wyrzeczeń, a można ją praktykować wszędzie – w pracy, w domu czy na ulicy. Tym, co czyni tę postawę wyjątkową, jest jej wpływ na innych – kiedy jesteśmy przyjaźni, zachęcamy otoczenie do odwzajemnienia tej dobroci. Historia o uroczej, pełnej energii i niezwykle życzliwej śwince uświadamia nam, jak niewiele potrzeba, by szerzyć uprzejmość i sprawić, że świat stanie się lepszym miejscem dla każdego. Czy to nie inspirujące?
