Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kuba i inni. Twarze i maski popkultury
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce, będącej akademickim eseju na temat polskich celebrytów, Wiesław Godzic zagłębia się w analizę zarówno twarzy, jak i masek kilku najbardziej rozpoznawalnych postaci polskiej popkultury, z naciskiem na Kubę Wojewódzkiego. Godzic, jako badacz celebrytów i celebrytyzmu, od lat wprowadza te zagadnienia do polskich badań medioznawczych. Twierdzi, że współczesne media stały się areną zdominowaną przez popkulturę, co jest procesem nieodwracalnym, a tym samym kształtującym estetykę i sposób komunikacji mediów elektronicznych.
Ta książka stanowi prawdopodobnie pierwsze w Polsce tak dogłębne studium o zjawisku nazwanym "Kuba Wojewódzki" (maska), nie stroniąc jednocześnie od psychologiczno-socjologicznej analizy jego postaci (twarz). Godzic, zachowując rygor dyskusji akademickiej, odkrywa przed nami mechanizmy działania popkultury, ukazując napięcia pomiędzy tym, co sztuczne, a tym, co autentyczne. W swoich rozważaniach autor pozwala nam dostrzec w Kubie Wojewódzkim coś więcej niż tylko maskę showmana, stawiając interesujące pytania. To Wojewódzki jest tematem książki, podczas gdy Godzic odgrywa rolę performera badającego swojego bohatera. Podejmuje się m.in. analizy, co i kto mógłby zastąpić jego program, przywołując takie formaty jak "20 m2 Łukasza" czy "Bez maski" Moniki Jaruzelskiej.
Czytelnicy znajdą w książce autorskie diagnozy i prognozy dotyczące współczesności i przyszłości mediów elektronicznych, w kontekście dynamicznych zmian technologicznych oraz wpływu na ofertę programową. W narracji pojawia się wiele znanych nazwisk z pierwszych stron gazet i ekranów telewizorów. Chociaż nie każdy zgodzi się z każdą tezą autora, książka bez wątpienia pozostaje wciągającą lekturą, która angażuje czytelnika na każdym etapie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce, będącej akademickim eseju na temat polskich celebrytów, Wiesław Godzic zagłębia się w analizę zarówno twarzy, jak i masek kilku najbardziej rozpoznawalnych postaci polskiej popkultury, z naciskiem na Kubę Wojewódzkiego. Godzic, jako badacz celebrytów i celebrytyzmu, od lat wprowadza te zagadnienia do polskich badań medioznawczych. Twierdzi, że współczesne media stały się areną zdominowaną przez popkulturę, co jest procesem nieodwracalnym, a tym samym kształtującym estetykę i sposób komunikacji mediów elektronicznych.
Ta książka stanowi prawdopodobnie pierwsze w Polsce tak dogłębne studium o zjawisku nazwanym "Kuba Wojewódzki" (maska), nie stroniąc jednocześnie od psychologiczno-socjologicznej analizy jego postaci (twarz). Godzic, zachowując rygor dyskusji akademickiej, odkrywa przed nami mechanizmy działania popkultury, ukazując napięcia pomiędzy tym, co sztuczne, a tym, co autentyczne. W swoich rozważaniach autor pozwala nam dostrzec w Kubie Wojewódzkim coś więcej niż tylko maskę showmana, stawiając interesujące pytania. To Wojewódzki jest tematem książki, podczas gdy Godzic odgrywa rolę performera badającego swojego bohatera. Podejmuje się m.in. analizy, co i kto mógłby zastąpić jego program, przywołując takie formaty jak "20 m2 Łukasza" czy "Bez maski" Moniki Jaruzelskiej.
Czytelnicy znajdą w książce autorskie diagnozy i prognozy dotyczące współczesności i przyszłości mediów elektronicznych, w kontekście dynamicznych zmian technologicznych oraz wpływu na ofertę programową. W narracji pojawia się wiele znanych nazwisk z pierwszych stron gazet i ekranów telewizorów. Chociaż nie każdy zgodzi się z każdą tezą autora, książka bez wątpienia pozostaje wciągającą lekturą, która angażuje czytelnika na każdym etapie.
