Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kto? Co? Rzeczownik w kalejdoskopie
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
KTO? CO? - Rzeczownik w kalejdoskopie. Ćwiczenia gramatyczno-ortograficzne w rozpoznawaniu rzeczowników
Książka skierowana jest do uczniów szkoły podstawowej. Wykonując różnego rodzaju ćwiczenia gramatyczno-ortograficzne, dzieci krok po kroku zdobywają umiejętność rozpoznawania rzeczowników.
Rodzaje ćwiczeń zawartych w książce: wybór rzeczownika odpowiadającego na pytanie kto? lub co?; wyszukiwanie rzeczownika w liczbie pojedynczej lub mnogiej; wskazywanie liczby sylab w wyrazie; wybór odpowiedniej sylaby tak, aby powstał nowy rzeczownik (ćwiczenia percepcji słuchowej); wyszukiwanie rzeczowników rodzaju męskiego, żeńskiego i nijakiego; wyszukiwanie rzeczowników o znaczeniu podobnym lub przeciwnym; wskazywanie wyrazów zdrobniałych; wyszukiwanie wyrazów ukrytych w wyrazach (ćwiczenia percepcji wzrokowej); czytanie ze zrozumieniem; ćwiczenia ortograficzne w pisowni wyrazów z ó-u, rz-ż, ch-h, i-j.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
KTO? CO? - Rzeczownik w kalejdoskopie. Ćwiczenia gramatyczno-ortograficzne w rozpoznawaniu rzeczowników
Książka skierowana jest do uczniów szkoły podstawowej. Wykonując różnego rodzaju ćwiczenia gramatyczno-ortograficzne, dzieci krok po kroku zdobywają umiejętność rozpoznawania rzeczowników.
Rodzaje ćwiczeń zawartych w książce: wybór rzeczownika odpowiadającego na pytanie kto? lub co?; wyszukiwanie rzeczownika w liczbie pojedynczej lub mnogiej; wskazywanie liczby sylab w wyrazie; wybór odpowiedniej sylaby tak, aby powstał nowy rzeczownik (ćwiczenia percepcji słuchowej); wyszukiwanie rzeczowników rodzaju męskiego, żeńskiego i nijakiego; wyszukiwanie rzeczowników o znaczeniu podobnym lub przeciwnym; wskazywanie wyrazów zdrobniałych; wyszukiwanie wyrazów ukrytych w wyrazach (ćwiczenia percepcji wzrokowej); czytanie ze zrozumieniem; ćwiczenia ortograficzne w pisowni wyrazów z ó-u, rz-ż, ch-h, i-j.