Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wychowanie. Tom 5. Pojęcia, procesy, konteksty
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Głównym zamierzeniem serii, której częścią jest ten podręcznik, jest poszukiwanie odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące wychowania. Co to znaczy wychowanie? Co sprawia, że jest tym, czym jest? Jakie jest jego miejsce we współczesnym świecie? Jakie wartości powinniśmy przekazywać w procesie wychowywania? Kim jest potencjalny wychowanek i jakie są jego możliwości? Jaka rola przypada wychowawcy w tym procesie?
Tom „Codzienność w szkole. Szkoła w codzienności” analizuje potencjał wychowawczy tkwiący w codziennych sytuacjach, z którymi się spotykamy. Autorzy, w tym antropolodzy, socjologowie i pedagodzy, w swoich esejach, rozprawach i raportach badawczych koncentrują się na badaniu relacji między wychowaniem a codziennością, eksplorując wpływ codziennych zdarzeń na procesy edukacyjne zarówno na poziomie jednostki, jak i grupy.
Podręcznik jest podzielony na trzy główne części, z których każda ma odmienne podejście do zagadnienia codzienności. Pierwszy obszar skupia się na definiowaniu codzienności jako fenomenu i narzędzia badawczego, drugi obszar oferuje analityczne podejście do badania codziennych doświadczeń, a trzeci dostarcza empirycznej wiedzy na temat charakterystyki życia szkolnego. Struktura książki obejmuje 23 rozdziały podzielone na bardziej szczegółowe sekcje: pierwsza część zawiera 8 rozdziałów, druga 6, a trzecia 9.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
8.79 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Głównym zamierzeniem serii, której częścią jest ten podręcznik, jest poszukiwanie odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące wychowania. Co to znaczy wychowanie? Co sprawia, że jest tym, czym jest? Jakie jest jego miejsce we współczesnym świecie? Jakie wartości powinniśmy przekazywać w procesie wychowywania? Kim jest potencjalny wychowanek i jakie są jego możliwości? Jaka rola przypada wychowawcy w tym procesie?
Tom „Codzienność w szkole. Szkoła w codzienności” analizuje potencjał wychowawczy tkwiący w codziennych sytuacjach, z którymi się spotykamy. Autorzy, w tym antropolodzy, socjologowie i pedagodzy, w swoich esejach, rozprawach i raportach badawczych koncentrują się na badaniu relacji między wychowaniem a codziennością, eksplorując wpływ codziennych zdarzeń na procesy edukacyjne zarówno na poziomie jednostki, jak i grupy.
Podręcznik jest podzielony na trzy główne części, z których każda ma odmienne podejście do zagadnienia codzienności. Pierwszy obszar skupia się na definiowaniu codzienności jako fenomenu i narzędzia badawczego, drugi obszar oferuje analityczne podejście do badania codziennych doświadczeń, a trzeci dostarcza empirycznej wiedzy na temat charakterystyki życia szkolnego. Struktura książki obejmuje 23 rozdziały podzielone na bardziej szczegółowe sekcje: pierwsza część zawiera 8 rozdziałów, druga 6, a trzecia 9.