Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pustka jest radością, czyli filozofia buddyjska z przymrużeniem (trzeciego) oka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autor książki łączy lekkość i humor w przedstawieniu kluczowych pojęć filozofii buddyjskiej. Takie tematy jak pustka, czas czy szczęście są ukazane w sposób żartobliwy, co ułatwia czytelnikowi zrozumienie sposobu myślenia buddyjskich filozofów i obszaru zagadnień, które od wieków pogłębiają. Książka ta jest próbą rozbudowanego, lecz pełnego anegdot i humoru wyjaśnienia, jak doświadczenie filozofii buddyjskiej może być zrozumiane jako pewien żart. Przy tym, autor nie stroni od dygresji, które dodają pracy lekkości. W istocie, zdaniem autora, rozumienie buddyjskiej filozofii może prowadzić do radości, ponieważ w procesie medytacji i refleksji teorie te stają się życiowym doświadczeniem, co nie dla wszystkich jest oczywiste.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autor książki łączy lekkość i humor w przedstawieniu kluczowych pojęć filozofii buddyjskiej. Takie tematy jak pustka, czas czy szczęście są ukazane w sposób żartobliwy, co ułatwia czytelnikowi zrozumienie sposobu myślenia buddyjskich filozofów i obszaru zagadnień, które od wieków pogłębiają. Książka ta jest próbą rozbudowanego, lecz pełnego anegdot i humoru wyjaśnienia, jak doświadczenie filozofii buddyjskiej może być zrozumiane jako pewien żart. Przy tym, autor nie stroni od dygresji, które dodają pracy lekkości. W istocie, zdaniem autora, rozumienie buddyjskiej filozofii może prowadzić do radości, ponieważ w procesie medytacji i refleksji teorie te stają się życiowym doświadczeniem, co nie dla wszystkich jest oczywiste.
