Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Makroekonomia behawioralna
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każdego dnia na całym świecie ludzie podejmują decyzje finansowe, które często są irracjonalne lub nie do końca przemyślane. Takie zachowania mogą obejmować emocjonalne inwestowanie, brak wystarczających oszczędności na emeryturę czy podatność na strategie marketingowe sprzedawców, co odbiega od ideału "racjonalnego decydenta". Problemy z oceną ryzyka, uleganie przekonującym historiom, postawy altruistyczne czy chęć odwzajemnienia przysług nierzadko prowadzą do błędów w decyzjach. W określonych warunkach te indywidualne pomyłki mogą przybrać formę zbiorowych zjawisk, wpływając na kwestie takie jak bezrobocie, inflacja, polityka monetarna, poziom oszczędności i konsumpcji, a nawet powodując nadmierną zmienność cen aktywów, w tym akcji i nieruchomości. Rozrost baniek cenowych może zakłócać cykl gospodarczy, prowadząc w skrajnych wypadkach do kryzysu ekonomicznego i recesji na skalę krajową lub globalną. Tradycyjna ekonomia wyjaśnia te zjawiska, zakładając racjonalność decydentów, podczas gdy ekonomia behawioralna bierze pod uwagę błędy poznawcze, ograniczenia ludzkiego umysłu w przetwarzaniu dużych ilości informacji, presję czasową czy po prostu mentalne lenistwo. Makroekonomia behawioralna stara się wyjaśniać szerokie zjawiska gospodarcze, uwzględniając ludzkie niedoskonałości i odstępstwa od racjonalności. Książka przedstawia rezultaty ponad trzydziestu lat badań w tej dziedzinie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
64.77 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 7
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 7 szt.
Każdego dnia na całym świecie ludzie podejmują decyzje finansowe, które często są irracjonalne lub nie do końca przemyślane. Takie zachowania mogą obejmować emocjonalne inwestowanie, brak wystarczających oszczędności na emeryturę czy podatność na strategie marketingowe sprzedawców, co odbiega od ideału "racjonalnego decydenta". Problemy z oceną ryzyka, uleganie przekonującym historiom, postawy altruistyczne czy chęć odwzajemnienia przysług nierzadko prowadzą do błędów w decyzjach. W określonych warunkach te indywidualne pomyłki mogą przybrać formę zbiorowych zjawisk, wpływając na kwestie takie jak bezrobocie, inflacja, polityka monetarna, poziom oszczędności i konsumpcji, a nawet powodując nadmierną zmienność cen aktywów, w tym akcji i nieruchomości. Rozrost baniek cenowych może zakłócać cykl gospodarczy, prowadząc w skrajnych wypadkach do kryzysu ekonomicznego i recesji na skalę krajową lub globalną. Tradycyjna ekonomia wyjaśnia te zjawiska, zakładając racjonalność decydentów, podczas gdy ekonomia behawioralna bierze pod uwagę błędy poznawcze, ograniczenia ludzkiego umysłu w przetwarzaniu dużych ilości informacji, presję czasową czy po prostu mentalne lenistwo. Makroekonomia behawioralna stara się wyjaśniać szerokie zjawiska gospodarcze, uwzględniając ludzkie niedoskonałości i odstępstwa od racjonalności. Książka przedstawia rezultaty ponad trzydziestu lat badań w tej dziedzinie.