Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Afazja. Praca z tekstem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta została stworzona z myślą o dorosłych, którzy z powodu uszkodzeń mózgu stracili zdolność skutecznego rozumienia i używania języka. Zawiera ona starannie dobrane teksty oraz zadania, które mają na celu rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem i poprawę koncentracji na pisanym słowie. Dodatkowo książka skupia się na poszerzaniu oraz aktualizacji słownictwa, a także wspieraniu spontanicznej mowy poprzez konteksty sytuacyjne. Można tu także znaleźć ćwiczenia skoncentrowane na analizie i syntezie wzrokowej przy użyciu materiału językowego. Zbiór zawiera różnorodne teksty wraz z odpowiadającymi im ćwiczeniami, które są dostosowane tematycznie do życia dorosłych, oferując jednocześnie zróżnicowany poziom trudności, co wspomaga proces zrozumienia. Pomoc merytoryczna przy powstawaniu tej pracy została udzielona przez dr Olgę Przybyłę, mgr Aleksandrę Swobodę oraz mgr Tatianę Lewicką.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta została stworzona z myślą o dorosłych, którzy z powodu uszkodzeń mózgu stracili zdolność skutecznego rozumienia i używania języka. Zawiera ona starannie dobrane teksty oraz zadania, które mają na celu rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem i poprawę koncentracji na pisanym słowie. Dodatkowo książka skupia się na poszerzaniu oraz aktualizacji słownictwa, a także wspieraniu spontanicznej mowy poprzez konteksty sytuacyjne. Można tu także znaleźć ćwiczenia skoncentrowane na analizie i syntezie wzrokowej przy użyciu materiału językowego. Zbiór zawiera różnorodne teksty wraz z odpowiadającymi im ćwiczeniami, które są dostosowane tematycznie do życia dorosłych, oferując jednocześnie zróżnicowany poziom trudności, co wspomaga proces zrozumienia. Pomoc merytoryczna przy powstawaniu tej pracy została udzielona przez dr Olgę Przybyłę, mgr Aleksandrę Swobodę oraz mgr Tatianę Lewicką.
