Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Król biurowej klasy średniej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Witaj w świecie małej agencji reklamowej, gdzie na czele stoi charyzmatyczny szef, niestroniący od ekstrawagancji i nieprzeciętnej kreatywności. Jednak prawdziwą podporą firmy jest księgowa, choć nie wszyscy są tego świadomi. W biurze pracują także graficy, informatycy nieprzykładający wagi do stroju, kopirajterzy oraz ulubieńcy wszystkich — akonci. I oczywiście klienci, którzy zawsze potrafią dodać pikanterii.
Codzienność w tej agencji to ciągnące się zlecenia i szaleńcze tempo pracy. Szef nie rozpieszcza ani pochwałami, ani pensją, klienci lubią trochę pomarudzić, a akonci często potrafią wywrócić projekt do góry nogami, zmuszając do rozpoczęcia wszystkiego od nowa. Informatycy bywają ekscentryczni, księgowa odreagowuje stres przy komputerze, a kopirajterzy z utęsknieniem marzą o projekcie na miarę „Mad Men”. Cały ciężar spada na barki grafika, który tytuł „seniora” nosi jedynie na pocieszenie, bo jego zarobki niewiele mają wspólnego z tym zaszczytnym mieniem. Zniechęcony grafik, bloger i entuzjasta mediów społecznościowych postanawia znaleźć nową pracę — w innej agencji reklamowej z równie oryginalnym szefem. Ostatnio jego aktywność na Facebooku spowodowała utratę około trzystu obserwujących. Może to problem platformy, a może to wzmianka o miłośnikach kotów?
Cała opowieść jest pełna ostrych obserwacji, sprawnie napisanego humoru i rysunków „zuchowej kreski” komiksowej, które bawią wszystkich, nie tylko ludzi z branży. Ta książka przedstawia codzienność biurową w krzywym zwierciadle i jest pierwszym dziełem ZUCH-a, pełnym błyskotliwych i zabawnych momentów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Witaj w świecie małej agencji reklamowej, gdzie na czele stoi charyzmatyczny szef, niestroniący od ekstrawagancji i nieprzeciętnej kreatywności. Jednak prawdziwą podporą firmy jest księgowa, choć nie wszyscy są tego świadomi. W biurze pracują także graficy, informatycy nieprzykładający wagi do stroju, kopirajterzy oraz ulubieńcy wszystkich — akonci. I oczywiście klienci, którzy zawsze potrafią dodać pikanterii.
Codzienność w tej agencji to ciągnące się zlecenia i szaleńcze tempo pracy. Szef nie rozpieszcza ani pochwałami, ani pensją, klienci lubią trochę pomarudzić, a akonci często potrafią wywrócić projekt do góry nogami, zmuszając do rozpoczęcia wszystkiego od nowa. Informatycy bywają ekscentryczni, księgowa odreagowuje stres przy komputerze, a kopirajterzy z utęsknieniem marzą o projekcie na miarę „Mad Men”. Cały ciężar spada na barki grafika, który tytuł „seniora” nosi jedynie na pocieszenie, bo jego zarobki niewiele mają wspólnego z tym zaszczytnym mieniem. Zniechęcony grafik, bloger i entuzjasta mediów społecznościowych postanawia znaleźć nową pracę — w innej agencji reklamowej z równie oryginalnym szefem. Ostatnio jego aktywność na Facebooku spowodowała utratę około trzystu obserwujących. Może to problem platformy, a może to wzmianka o miłośnikach kotów?
Cała opowieść jest pełna ostrych obserwacji, sprawnie napisanego humoru i rysunków „zuchowej kreski” komiksowej, które bawią wszystkich, nie tylko ludzi z branży. Ta książka przedstawia codzienność biurową w krzywym zwierciadle i jest pierwszym dziełem ZUCH-a, pełnym błyskotliwych i zabawnych momentów.
