InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przejmij kontrolę nad komunikacją w małej firmie i popraw produktywność - dzięki usługom chmury Microsoft Office 365. Precyzyjny opis, łatwe do przejścia procedury i praktyczne porady zamieszczone w tej książce pozwalają każdemu, a nie tylko ekspertom IT, dowiedzieć się, jak implementować usługi Office 365 dla specjalistów i małych firm. Niezależnie od wybranego planu, książka przekazuje wartościową wiedzę na temat konfigurowania, wdrażania i utrzymania usług Office 365.
Dowiedz się, jak:
o Szybko i łatwo zainstalować i zarządzać usługami chmury Office 365
o Poprawić wizerunek firmy za pomocą niestandardowej witryny sieci Web i nazwy domeny poczty elektronicznej
o Skonfigurować usługi Office 365 na poszczególnych komputerach PC i przeprowadzić migrację poczty e-mail
o Udostępniać listy, kalendarze i kontakty w poczcie e-mail opartej na chmurze
o Być stale w kontakcie ze swoją firmą w dowolnym miejscu przy użyciu urządzeń przenośnych
o Optymalizować współpracę zespołu i udostępnianie plików przy użyciu usługi Microsoft SharePoint(R) Online
o Pozostać w kontakcie z ważnymi osobami przy użyciu wiadomości błyskawicznych, telekonferencji i wideo
o Używać usługi Microsoft Lync(R) Online do rozmów w czasie rzeczywistym lub wyposażenia połączeń telefonicznych w wiadomości tekstowe
Informacje o autorze
Brett Hill, MVP w dziedzinie Microsoft Office 365, jest konsultantem, prezenterem, wykładowcą i autorem specjalizującym się w technologiach chmury i usługach online. Do niedawna sprawował w firmie Microsoft funkcję Technical Readiness Manager for Online Services, a obecnie prowadzi popularne witryny informacyjno-instruktażowe dla usług Office 365.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przejmij kontrolę nad komunikacją w małej firmie i popraw produktywność - dzięki usługom chmury Microsoft Office 365. Precyzyjny opis, łatwe do przejścia procedury i praktyczne porady zamieszczone w tej książce pozwalają każdemu, a nie tylko ekspertom IT, dowiedzieć się, jak implementować usługi Office 365 dla specjalistów i małych firm. Niezależnie od wybranego planu, książka przekazuje wartościową wiedzę na temat konfigurowania, wdrażania i utrzymania usług Office 365.
Dowiedz się, jak:
o Szybko i łatwo zainstalować i zarządzać usługami chmury Office 365
o Poprawić wizerunek firmy za pomocą niestandardowej witryny sieci Web i nazwy domeny poczty elektronicznej
o Skonfigurować usługi Office 365 na poszczególnych komputerach PC i przeprowadzić migrację poczty e-mail
o Udostępniać listy, kalendarze i kontakty w poczcie e-mail opartej na chmurze
o Być stale w kontakcie ze swoją firmą w dowolnym miejscu przy użyciu urządzeń przenośnych
o Optymalizować współpracę zespołu i udostępnianie plików przy użyciu usługi Microsoft SharePoint(R) Online
o Pozostać w kontakcie z ważnymi osobami przy użyciu wiadomości błyskawicznych, telekonferencji i wideo
o Używać usługi Microsoft Lync(R) Online do rozmów w czasie rzeczywistym lub wyposażenia połączeń telefonicznych w wiadomości tekstowe
Informacje o autorze
Brett Hill, MVP w dziedzinie Microsoft Office 365, jest konsultantem, prezenterem, wykładowcą i autorem specjalizującym się w technologiach chmury i usługach online. Do niedawna sprawował w firmie Microsoft funkcję Technical Readiness Manager for Online Services, a obecnie prowadzi popularne witryny informacyjno-instruktażowe dla usług Office 365.