Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Konsumpcja w czasach pandemii
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia to szczegółowe studium zachowań konsumentów w kontekście pandemii COVID-19, łączące zarówno elementy teoretyczne, jak i empiryczne. Przedstawia analizę tego, jak kryzys wpłynął na codzienne wybory konsumenckie, oferując wgląd w zmieniające się preferencje i decyzje kupujących podczas niespotykanych wcześniej okoliczności.
Publikacja ta podejmuje także dyskusję na temat metodologii badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych, podkreślając różnorodne podejścia i narzędzia badawcze. Zawiera przegląd istniejących badań oraz prezentuje rezultaty analiz dotyczących sposobu, w jaki pandemia wpłynęła na konsumentów. Na koniec podejmuje próbę prognozowania przyszłych trendów na podstawie zebranych danych, oferując czytelnikom cenne wskazówki dotyczące kierunków, w jakich może rozwijać się rynek konsumencki po pandemii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia to szczegółowe studium zachowań konsumentów w kontekście pandemii COVID-19, łączące zarówno elementy teoretyczne, jak i empiryczne. Przedstawia analizę tego, jak kryzys wpłynął na codzienne wybory konsumenckie, oferując wgląd w zmieniające się preferencje i decyzje kupujących podczas niespotykanych wcześniej okoliczności.
Publikacja ta podejmuje także dyskusję na temat metodologii badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych, podkreślając różnorodne podejścia i narzędzia badawcze. Zawiera przegląd istniejących badań oraz prezentuje rezultaty analiz dotyczących sposobu, w jaki pandemia wpłynęła na konsumentów. Na koniec podejmuje próbę prognozowania przyszłych trendów na podstawie zebranych danych, oferując czytelnikom cenne wskazówki dotyczące kierunków, w jakich może rozwijać się rynek konsumencki po pandemii.
