Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Komunikacja wizerunkowa w mediach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka stanowi odpowiedź na liczne zapytania kierowane do autorek w kwestii komunikacji z mediami. Skierowana jest do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z kontaktami z prasą, radiem i telewizją i potrzebują praktycznych wskazówek, jak efektywnie współpracować z przedstawicielami mediów. Publikacja ta dostarcza praktycznych porad na temat planowania oraz utrzymywania dobrych relacji z mediami. Znajdziemy tu informacje o różnych typach mediów oraz podstawowych formatach dziennikarskich, takich jak notatki, wywiady, rozmowy, a także relacje z wydarzeń publicznych i udział w programach telewizyjnych czy radiowych.
Autorki szczegółowo omawiają zachowanie przed kamerą i mikrofonem, co jest nieocenione dla tych, którzy z racji swojej pracy lub działalności publicznej muszą regularnie kontaktować się z mediami. Książka ta jest szczególnie przydatna dla studentów dziennikarstwa, uczestników kursów z zakresu public relations, menedżerów, liderów przedsiębiorstw, urzędników, polityków oraz działaczy społecznych. Zawarte w niej wskazówki pomogą czytelnikom zdobyć pewność siebie i skutecznie porozumiewać się z mediami w różnych sytuacjach zawodowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka stanowi odpowiedź na liczne zapytania kierowane do autorek w kwestii komunikacji z mediami. Skierowana jest do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z kontaktami z prasą, radiem i telewizją i potrzebują praktycznych wskazówek, jak efektywnie współpracować z przedstawicielami mediów. Publikacja ta dostarcza praktycznych porad na temat planowania oraz utrzymywania dobrych relacji z mediami. Znajdziemy tu informacje o różnych typach mediów oraz podstawowych formatach dziennikarskich, takich jak notatki, wywiady, rozmowy, a także relacje z wydarzeń publicznych i udział w programach telewizyjnych czy radiowych.
Autorki szczegółowo omawiają zachowanie przed kamerą i mikrofonem, co jest nieocenione dla tych, którzy z racji swojej pracy lub działalności publicznej muszą regularnie kontaktować się z mediami. Książka ta jest szczególnie przydatna dla studentów dziennikarstwa, uczestników kursów z zakresu public relations, menedżerów, liderów przedsiębiorstw, urzędników, polityków oraz działaczy społecznych. Zawarte w niej wskazówki pomogą czytelnikom zdobyć pewność siebie i skutecznie porozumiewać się z mediami w różnych sytuacjach zawodowych.
