Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kognitywne podstawy procesu edukacji dziecka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia zdobywa moje uznanie przede wszystkim ze względu na oryginalność i aktualność poruszanej tematyki, koncentrującej się na poznawczych uwarunkowaniach procesu uczenia się uczniów. Szczególnie wartościowe jest przedstawienie kluczowej roli linii diagnostyczno-interwencyjnej w pedagogice poznawczej. Dodatkowym atutem jest nie tylko teoretyczne, ale także praktyczne ukazanie sposobów wykorzystania podejścia poznawczego w edukacji, co obejmuje wczesną diagnozę oraz indywidualnie dostosowaną interwencję. Wartość monografii podkreśla również opracowanie nowego obszaru badawczego w ramach pedagogiki kognitywnej. - Doc. PhDr. Bibiana Hlebová, PhD. (z recenzji)
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia zdobywa moje uznanie przede wszystkim ze względu na oryginalność i aktualność poruszanej tematyki, koncentrującej się na poznawczych uwarunkowaniach procesu uczenia się uczniów. Szczególnie wartościowe jest przedstawienie kluczowej roli linii diagnostyczno-interwencyjnej w pedagogice poznawczej. Dodatkowym atutem jest nie tylko teoretyczne, ale także praktyczne ukazanie sposobów wykorzystania podejścia poznawczego w edukacji, co obejmuje wczesną diagnozę oraz indywidualnie dostosowaną interwencję. Wartość monografii podkreśla również opracowanie nowego obszaru badawczego w ramach pedagogiki kognitywnej. - Doc. PhDr. Bibiana Hlebová, PhD. (z recenzji)
