Książka - Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu

Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Czy technologia może zastąpić autentyczność? W dzisiejszym świecie fotokody pojawiają się wszędzie – na produktach, w gazetach, a nawet na autach. Twitter pełen jest szybkich wpisów, a hashtagi opanowały teksty. Newslettery trafiają do rosnącej liczby odbiorców, a mobilne narzędzia marketingowe kuszą przedsiębiorców swoją dostępnością i niskimi kosztami. Niestety, zamiast przynosić korzyści, często tylko irytują i mogą zaszkodzić małym kotkom!

Chociaż mobilny marketing skrywa wielki potencjał, jego nadużywanie i błędne wykorzystanie negatywnie wpływa na postrzeganie firmy. Kluczowe jest unikanie działań, które przynoszą więcej szkody niż pożytku. Zatem, zamiast skanować kolejny kod QR, warto sięgnąć po tę książkę, która w przystępny sposób wyjaśnia, czego należy unikać.

Nie daj się złapać w pułapkę takich błędów jak: korzystanie z nowych technologii bez realnych korzyści dla firmy, traktowanie klientów jak maszyny, wykorzystywanie tragedii do celów marketingowych czy skupianie się na przyszłości kosztem teraźniejszości. To tylko niektóre z pułapek, którym ta książka pomaga uniknąć.

Scott Stratten, prezes UnMarketing, dostarcza cennych i praktycznych wskazówek w formie książki – obrazkowego podręcznika, który wyróżnia się na tle innych. Jako uznana postać w świecie mediów społecznościowych, uznana przez Forbes.com, Scott dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą. Odwiedź UnMarketing.com, aby dowiedzieć się więcej i zobaczyć, jak jego rady mogą przynieść wymierne rezultaty.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Czy technologia może zastąpić autentyczność? W dzisiejszym świecie fotokody pojawiają się wszędzie – na produktach, w gazetach, a nawet na autach. Twitter pełen jest szybkich wpisów, a hashtagi opanowały teksty. Newslettery trafiają do rosnącej liczby odbiorców, a mobilne narzędzia marketingowe kuszą przedsiębiorców swoją dostępnością i niskimi kosztami. Niestety, zamiast przynosić korzyści, często tylko irytują i mogą zaszkodzić małym kotkom!

Chociaż mobilny marketing skrywa wielki potencjał, jego nadużywanie i błędne wykorzystanie negatywnie wpływa na postrzeganie firmy. Kluczowe jest unikanie działań, które przynoszą więcej szkody niż pożytku. Zatem, zamiast skanować kolejny kod QR, warto sięgnąć po tę książkę, która w przystępny sposób wyjaśnia, czego należy unikać.

Nie daj się złapać w pułapkę takich błędów jak: korzystanie z nowych technologii bez realnych korzyści dla firmy, traktowanie klientów jak maszyny, wykorzystywanie tragedii do celów marketingowych czy skupianie się na przyszłości kosztem teraźniejszości. To tylko niektóre z pułapek, którym ta książka pomaga uniknąć.

Scott Stratten, prezes UnMarketing, dostarcza cennych i praktycznych wskazówek w formie książki – obrazkowego podręcznika, który wyróżnia się na tle innych. Jako uznana postać w świecie mediów społecznościowych, uznana przez Forbes.com, Scott dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą. Odwiedź UnMarketing.com, aby dowiedzieć się więcej i zobaczyć, jak jego rady mogą przynieść wymierne rezultaty.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 13.29 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 200
Rok wydania: 2014
Rozmiar: 114 × 170 mm
ID: 9788324691036

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info