Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy technologia może zastąpić autentyczność? W dzisiejszym świecie fotokody pojawiają się wszędzie – na produktach, w gazetach, a nawet na autach. Twitter pełen jest szybkich wpisów, a hashtagi opanowały teksty. Newslettery trafiają do rosnącej liczby odbiorców, a mobilne narzędzia marketingowe kuszą przedsiębiorców swoją dostępnością i niskimi kosztami. Niestety, zamiast przynosić korzyści, często tylko irytują i mogą zaszkodzić małym kotkom!
Chociaż mobilny marketing skrywa wielki potencjał, jego nadużywanie i błędne wykorzystanie negatywnie wpływa na postrzeganie firmy. Kluczowe jest unikanie działań, które przynoszą więcej szkody niż pożytku. Zatem, zamiast skanować kolejny kod QR, warto sięgnąć po tę książkę, która w przystępny sposób wyjaśnia, czego należy unikać.
Nie daj się złapać w pułapkę takich błędów jak: korzystanie z nowych technologii bez realnych korzyści dla firmy, traktowanie klientów jak maszyny, wykorzystywanie tragedii do celów marketingowych czy skupianie się na przyszłości kosztem teraźniejszości. To tylko niektóre z pułapek, którym ta książka pomaga uniknąć.
Scott Stratten, prezes UnMarketing, dostarcza cennych i praktycznych wskazówek w formie książki – obrazkowego podręcznika, który wyróżnia się na tle innych. Jako uznana postać w świecie mediów społecznościowych, uznana przez Forbes.com, Scott dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą. Odwiedź UnMarketing.com, aby dowiedzieć się więcej i zobaczyć, jak jego rady mogą przynieść wymierne rezultaty.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy technologia może zastąpić autentyczność? W dzisiejszym świecie fotokody pojawiają się wszędzie – na produktach, w gazetach, a nawet na autach. Twitter pełen jest szybkich wpisów, a hashtagi opanowały teksty. Newslettery trafiają do rosnącej liczby odbiorców, a mobilne narzędzia marketingowe kuszą przedsiębiorców swoją dostępnością i niskimi kosztami. Niestety, zamiast przynosić korzyści, często tylko irytują i mogą zaszkodzić małym kotkom!
Chociaż mobilny marketing skrywa wielki potencjał, jego nadużywanie i błędne wykorzystanie negatywnie wpływa na postrzeganie firmy. Kluczowe jest unikanie działań, które przynoszą więcej szkody niż pożytku. Zatem, zamiast skanować kolejny kod QR, warto sięgnąć po tę książkę, która w przystępny sposób wyjaśnia, czego należy unikać.
Nie daj się złapać w pułapkę takich błędów jak: korzystanie z nowych technologii bez realnych korzyści dla firmy, traktowanie klientów jak maszyny, wykorzystywanie tragedii do celów marketingowych czy skupianie się na przyszłości kosztem teraźniejszości. To tylko niektóre z pułapek, którym ta książka pomaga uniknąć.
Scott Stratten, prezes UnMarketing, dostarcza cennych i praktycznych wskazówek w formie książki – obrazkowego podręcznika, który wyróżnia się na tle innych. Jako uznana postać w świecie mediów społecznościowych, uznana przez Forbes.com, Scott dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą. Odwiedź UnMarketing.com, aby dowiedzieć się więcej i zobaczyć, jak jego rady mogą przynieść wymierne rezultaty.
