Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kod nadzwyczajnego umysłu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każda interakcja, wybór i ścieżka, którą obieramy w życiu, kierowane są przez niewidzialne reguły, które kształtują nasze społeczne i osobiste doświadczenia. Vishen Lakhiani, początkowo programista komputerowy, z czasem skupił się na innym rodzaju kodu — tym, który rządzi ludzką rzeczywistością. Twierdzi, że można go zrozumieć i zmienić równie sprawnie, jak kod komputerowy.
Lakhiani w swojej książce proponuje podejście, które pozwala na „przeprogramowanie” własnego życia, by móc czerpać z niego większą satysfakcję. Aby to osiągnąć, najważniejsze jest nauczenie się odczytywania i zrozumienia reguł, które rządzą naszą egzystencją. Książka została podzielona na cztery części, każda coraz głębiej wprowadza w tajniki zrozumienia tego kodu. Każdy z dziesięciu rozdziałów przedstawia jedną z kluczowych reguł.
Pierwsza część poświęcona jest zrozumieniu wpływu otaczającej kultury. Druga skupia się na przebudzeniu i świadomym wyborze własnej rzeczywistości. Trzecia część to transformacja wewnętrzna, a czwarta wskazuje, jak prowadzić życie pełne niezwykłych doświadczeń. Podział ten odpowiada kolejnym etapom rozwijania samoświadomości, które Lakhiani przedstawia jako poziomy: od życia w przestrzeni kulturowej, przez przebudzenie, po transformację wewnętrzną i możliwość zmieniania rzeczywistości wokół siebie.
Autor, Vishen Lakhiani, jest wpływowym liderem na polu rozwoju osobistego. Jako założyciel i dyrektor Mindvalley, przedsiębiorstwa zajmującego się projektowaniem nowoczesnych doświadczeń edukacyjnych, dąży do przekształcenia globalnego systemu edukacji. Jego firma kładzie nacisk na rozwój osobisty, uważność i dobrostan. Lakhiani, związany m.in. z Transformational Leadership Council, dąży do stworzenia nowego modelu edukacyjnego, który podnosi potencjał ludzki i wprowadza koncepcję „Szkoły dla Ludzkości 2.0”.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Każda interakcja, wybór i ścieżka, którą obieramy w życiu, kierowane są przez niewidzialne reguły, które kształtują nasze społeczne i osobiste doświadczenia. Vishen Lakhiani, początkowo programista komputerowy, z czasem skupił się na innym rodzaju kodu — tym, który rządzi ludzką rzeczywistością. Twierdzi, że można go zrozumieć i zmienić równie sprawnie, jak kod komputerowy.
Lakhiani w swojej książce proponuje podejście, które pozwala na „przeprogramowanie” własnego życia, by móc czerpać z niego większą satysfakcję. Aby to osiągnąć, najważniejsze jest nauczenie się odczytywania i zrozumienia reguł, które rządzą naszą egzystencją. Książka została podzielona na cztery części, każda coraz głębiej wprowadza w tajniki zrozumienia tego kodu. Każdy z dziesięciu rozdziałów przedstawia jedną z kluczowych reguł.
Pierwsza część poświęcona jest zrozumieniu wpływu otaczającej kultury. Druga skupia się na przebudzeniu i świadomym wyborze własnej rzeczywistości. Trzecia część to transformacja wewnętrzna, a czwarta wskazuje, jak prowadzić życie pełne niezwykłych doświadczeń. Podział ten odpowiada kolejnym etapom rozwijania samoświadomości, które Lakhiani przedstawia jako poziomy: od życia w przestrzeni kulturowej, przez przebudzenie, po transformację wewnętrzną i możliwość zmieniania rzeczywistości wokół siebie.
Autor, Vishen Lakhiani, jest wpływowym liderem na polu rozwoju osobistego. Jako założyciel i dyrektor Mindvalley, przedsiębiorstwa zajmującego się projektowaniem nowoczesnych doświadczeń edukacyjnych, dąży do przekształcenia globalnego systemu edukacji. Jego firma kładzie nacisk na rozwój osobisty, uważność i dobrostan. Lakhiani, związany m.in. z Transformational Leadership Council, dąży do stworzenia nowego modelu edukacyjnego, który podnosi potencjał ludzki i wprowadza koncepcję „Szkoły dla Ludzkości 2.0”.
