Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Spójrz na swoją pracę z perspektywy oswojonego drapieżnika! Arkadiusz Bednarski, doświadczony handlowiec i pasjonat sprzedaży, oddał się swojej dziedzinie przez ponad dwie dekady. Przez siedemnaście lat kształcił młodych sprzedawców, tworząc jednocześnie poczytne książki. Każda z nich podejmuje temat sprzedaży, ale z nieco innej strony. W tej publikacji autor przyjmuje niecodzienną perspektywę – patrzy na świat oczami kota. To obserwacja dwóch przygarniętych kotek, Lusi i Tosi, zainspirowała go do uporządkowania posiadanej wiedzy i odkrycia prostych, ale efektywnych strategii. Te techniki mogą okazać się nieodzowne dla każdego handlowca, sprzedawcy czy przedstawiciela handlowego.
Czego zatem można nauczyć się od kota? Po pierwsze, że istotą sprzedaży jest sprzedaż sama w sobie. Klienci podążają swoimi ścieżkami, a sprzedawca powinien umiejętnie pokierować ich do kasy. Odprężenie i empatia, symbolizowane przez "pogłaskanie pod bródką", mogą znacząco wpłynąć na decyzje zakupowe. Wybieramy wygodę – tak jak kot zamiast psa, czy e-zakupy zamiast wyprawy do marketu. Budowanie relacji wymaga czasu, a odmowa nie jest końcem świata – ani dla kota, ani dla sprzedawcy. Kluczowe są nie tylko wiedza, ale i motywacja. I co najważniejsze – aby spojrzeć na życie z najwyższego poziomu, trzeba najpierw dostrzec ten cel, obrać go i konsekwentnie dążyć do niego, niewzruszenie wspinając się naprzód.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Spójrz na swoją pracę z perspektywy oswojonego drapieżnika! Arkadiusz Bednarski, doświadczony handlowiec i pasjonat sprzedaży, oddał się swojej dziedzinie przez ponad dwie dekady. Przez siedemnaście lat kształcił młodych sprzedawców, tworząc jednocześnie poczytne książki. Każda z nich podejmuje temat sprzedaży, ale z nieco innej strony. W tej publikacji autor przyjmuje niecodzienną perspektywę – patrzy na świat oczami kota. To obserwacja dwóch przygarniętych kotek, Lusi i Tosi, zainspirowała go do uporządkowania posiadanej wiedzy i odkrycia prostych, ale efektywnych strategii. Te techniki mogą okazać się nieodzowne dla każdego handlowca, sprzedawcy czy przedstawiciela handlowego.
Czego zatem można nauczyć się od kota? Po pierwsze, że istotą sprzedaży jest sprzedaż sama w sobie. Klienci podążają swoimi ścieżkami, a sprzedawca powinien umiejętnie pokierować ich do kasy. Odprężenie i empatia, symbolizowane przez "pogłaskanie pod bródką", mogą znacząco wpłynąć na decyzje zakupowe. Wybieramy wygodę – tak jak kot zamiast psa, czy e-zakupy zamiast wyprawy do marketu. Budowanie relacji wymaga czasu, a odmowa nie jest końcem świata – ani dla kota, ani dla sprzedawcy. Kluczowe są nie tylko wiedza, ale i motywacja. I co najważniejsze – aby spojrzeć na życie z najwyższego poziomu, trzeba najpierw dostrzec ten cel, obrać go i konsekwentnie dążyć do niego, niewzruszenie wspinając się naprzód.
