Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kobiety i władza. Manifest
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Rewolucja w strukturalnym postrzeganiu ról płciowych jest konieczna, gdyż dotychczasowy system jest głęboko zakorzeniony w męskiej perspektywie. Mary Beard, znana brytyjska filolożka klasyczna, zabiera swoich czytelników w podróż przez historię, analizując przeszłe i współczesne wątki dotyczące relacji płciowych. Od potężnych scen z "Odysei" po współczesne memy z Donaldem Trumpem i Hillary Clinton, Beard bada fundamenty kulturowe, na których opiera się mizoginia. Skupia się także na kwestii, jak głosy kobiet są obecne, bądź nie, w przestrzeni publicznej oraz jak społeczeństwo postrzega relacje między kobietami a władzą. Wykorzystuje przy tym własne doświadczenia związane z seksizmem i agresją płciową, z którymi spotkała się w wirtualnym świecie. Beard prowokacyjnie pyta, czy akceptacja ograniczania dostępu kobiet do władzy nie wymaga redefinicji samego pojęcia władzy, sugerując, że zmiana istniejących struktur może okazać się kluczowa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Rewolucja w strukturalnym postrzeganiu ról płciowych jest konieczna, gdyż dotychczasowy system jest głęboko zakorzeniony w męskiej perspektywie. Mary Beard, znana brytyjska filolożka klasyczna, zabiera swoich czytelników w podróż przez historię, analizując przeszłe i współczesne wątki dotyczące relacji płciowych. Od potężnych scen z "Odysei" po współczesne memy z Donaldem Trumpem i Hillary Clinton, Beard bada fundamenty kulturowe, na których opiera się mizoginia. Skupia się także na kwestii, jak głosy kobiet są obecne, bądź nie, w przestrzeni publicznej oraz jak społeczeństwo postrzega relacje między kobietami a władzą. Wykorzystuje przy tym własne doświadczenia związane z seksizmem i agresją płciową, z którymi spotkała się w wirtualnym świecie. Beard prowokacyjnie pyta, czy akceptacja ograniczania dostępu kobiet do władzy nie wymaga redefinicji samego pojęcia władzy, sugerując, że zmiana istniejących struktur może okazać się kluczowa.
