Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kino stylu zerowego
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kino stylu zerowego to rodzaj sztuki filmowej, w której główny nacisk kładzie się na fabułę, zdarzenia i postacie, pozostawiając formę filmową w tle. Ten model kinematografii dominował przez większość jej historii, zyskując licznych zwolenników. Przez lata wypracowano praktyki produkcyjne, które dążyły do ukrycia warsztatowych technik i środków wyrazu, co czyni styl niemal niezauważalnym, osiągając tzw. poziom zerowy. Książka szczegółowo analizuje techniki, które wspierają tę przezroczystość stylu, a także zadaje pytanie o ich aktualność w postklasycznym kinie współczesnym. Czy obecni widzowie nadal koncentrują się na fabule i postaciach, czy też rozwija się nowa grupa odbiorców, którzy czerpią radość z odnajdywania odniesień do innych filmów i eksperymentowania z formą? Niniejsza publikacja umożliwia czytelnikom nowe spojrzenie na filmy, wzbogacając odbiór fabuły o świadomość artystycznego języka, co nie tylko poszerza doznania widza, ale także podkreśla oryginalność i wartość dzieła filmowego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kino stylu zerowego to rodzaj sztuki filmowej, w której główny nacisk kładzie się na fabułę, zdarzenia i postacie, pozostawiając formę filmową w tle. Ten model kinematografii dominował przez większość jej historii, zyskując licznych zwolenników. Przez lata wypracowano praktyki produkcyjne, które dążyły do ukrycia warsztatowych technik i środków wyrazu, co czyni styl niemal niezauważalnym, osiągając tzw. poziom zerowy. Książka szczegółowo analizuje techniki, które wspierają tę przezroczystość stylu, a także zadaje pytanie o ich aktualność w postklasycznym kinie współczesnym. Czy obecni widzowie nadal koncentrują się na fabule i postaciach, czy też rozwija się nowa grupa odbiorców, którzy czerpią radość z odnajdywania odniesień do innych filmów i eksperymentowania z formą? Niniejsza publikacja umożliwia czytelnikom nowe spojrzenie na filmy, wzbogacając odbiór fabuły o świadomość artystycznego języka, co nie tylko poszerza doznania widza, ale także podkreśla oryginalność i wartość dzieła filmowego.