Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Karty pracy z edukacji matematycznej... cz.3
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące działań na liczbach, obliczeniach pieniężnych, zegarowych oraz kształtowania pojęć geometrycznych przeznaczone są dla uczniów:
- z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji matematycznej,
- z trudnościami z zakresie wykonywania działań na liczbach (dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia), wykonywania obliczeń pieniężnych, zegarowych,
- z problemami w zakresie kształtowania pojęć geometrycznych (obliczania obwodów figur geometrycznych, rysowania odcinków),
- objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej,
- objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej
- z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
- z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące działań na liczbach, obliczeniach pieniężnych, zegarowych oraz kształtowania pojęć geometrycznych przeznaczone są dla uczniów:
- z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji matematycznej,
- z trudnościami z zakresie wykonywania działań na liczbach (dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia), wykonywania obliczeń pieniężnych, zegarowych,
- z problemami w zakresie kształtowania pojęć geometrycznych (obliczania obwodów figur geometrycznych, rysowania odcinków),
- objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej,
- objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej
- z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
- z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.