Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kalejdoskop ucznia. Ortografia. Klasy 2-3
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tytuł wchodzący w skład serii publikacji dodatkowych Kalejdoskop ucznia, których celem jest ćwiczenie głównych umiejętności w kl. 13, takich jak czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje mają poszerzać i pogłębiać wiedzę oraz umiejętności uczniów. Mogą być wykorzystane do zadawania pracy domowej, lub jako materiał dodatkowy (uzupełniający) do wykonania przez uczniów w trakcie zajęć w szkole.
Celem zeszytu jest przede wszystkim ćwiczenie umiejętności poprawnego pisania pod względem ortograficznym i utrwalenie zasad polskiej pisowni.
Materiał jest ułożony według omawianych kolejno zasad ortograficznych, każdej trudności ortograficznej została poświęcona cała strona wprowadzająca zasadę (z wierszykami), a dalej znajdują się np. ćwiczenia różnicujące pary ortogramów (ó u, ż rz, h ch) oraz ćwiczenia utrwalające poznane zasady. Na końcu publikacji zamieszczono powtórzenie całego materiału, a także słowniczek z poznanymi wyrazami z trudną pisownią.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tytuł wchodzący w skład serii publikacji dodatkowych Kalejdoskop ucznia, których celem jest ćwiczenie głównych umiejętności w kl. 13, takich jak czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje mają poszerzać i pogłębiać wiedzę oraz umiejętności uczniów. Mogą być wykorzystane do zadawania pracy domowej, lub jako materiał dodatkowy (uzupełniający) do wykonania przez uczniów w trakcie zajęć w szkole.
Celem zeszytu jest przede wszystkim ćwiczenie umiejętności poprawnego pisania pod względem ortograficznym i utrwalenie zasad polskiej pisowni.
Materiał jest ułożony według omawianych kolejno zasad ortograficznych, każdej trudności ortograficznej została poświęcona cała strona wprowadzająca zasadę (z wierszykami), a dalej znajdują się np. ćwiczenia różnicujące pary ortogramów (ó u, ż rz, h ch) oraz ćwiczenia utrwalające poznane zasady. Na końcu publikacji zamieszczono powtórzenie całego materiału, a także słowniczek z poznanymi wyrazami z trudną pisownią.