Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jutro właśnie nadeszło
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Słabości, grzechy główne, związki międzyludzkie, relacje rodzinne, zależności i uwikłania, opowiedziane przez pryzmat dzieciństwa, dojrzewania i dorosłości czterdziestolatki.
Natalia, która nie wierzy w niebo, ale bywa w piekle, właśnie skremowała matkę. Pozostali jej: babka zagorzała katoliczka, nastoletnia zbuntowana córka, żonaty kochanek, dwie przyjaciółki oraz były mąż ze swoją nową żoną i dziećmi. Natalia próbuje nieskutecznie rozliczyć się z własnym życiem.
Wyrachowana i dwulicowa, niewierząca w nic i nikogo, nawet w samą siebie, mówi to, co sami często myślimy o ludziach i otaczającej nas rzeczywistości, ale nie mamy odwagi powiedzieć tego głośno, nazywa uczucia po imieniu i łamie wszelkie tabu, bezwzględnie obnażając naturę ludzką.
Marta Kijańska - poetka i felietonistka, mówi o sobie literatka. Urodziła się w Warszawie w 1978 roku, studiowała w Warszawie i Krakowie. Mieszka w stolicy, chociaż wolałaby gdzieś w górach. Jest współautorką książek `Ziele szalonych`, `Opowieści znad stołu i z kniei` i autorką opracowań o przyrodzie do książki `Dzikie serca`. W 2013 roku ukazała się jej debiutancka powieść `(nie)winna`. Ma na swoim koncie cztery tomiki poezji: `Ziarnko Goryczy`, `Okruchy tęsknoty`, `Okno życia`, `Nigdy zawsze`. Zrealizowała kilka filmów o ochronie środowiska i ekologii, była felietonistką miesięcznika literackiego Bluszcz i portalu NaTemat.pl. Oprócz pisania jej największą pasją jest: bieganie, czytanie i gotowanie.
Ta powieść z niebywałą szczerością, a zarazem autoironią, opisuje relacje, w jakie się wikłamy, mniej lub bardziej toksyczne (o ile w ogóle istnieją jakieś inne). Opowiedziana językiem pełnym emocji, rozpiętym między tragizmem a groteską, a przy tym bardzo współczesnym.
Michał Rusinek
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Słabości, grzechy główne, związki międzyludzkie, relacje rodzinne, zależności i uwikłania, opowiedziane przez pryzmat dzieciństwa, dojrzewania i dorosłości czterdziestolatki.
Natalia, która nie wierzy w niebo, ale bywa w piekle, właśnie skremowała matkę. Pozostali jej: babka zagorzała katoliczka, nastoletnia zbuntowana córka, żonaty kochanek, dwie przyjaciółki oraz były mąż ze swoją nową żoną i dziećmi. Natalia próbuje nieskutecznie rozliczyć się z własnym życiem.
Wyrachowana i dwulicowa, niewierząca w nic i nikogo, nawet w samą siebie, mówi to, co sami często myślimy o ludziach i otaczającej nas rzeczywistości, ale nie mamy odwagi powiedzieć tego głośno, nazywa uczucia po imieniu i łamie wszelkie tabu, bezwzględnie obnażając naturę ludzką.
Marta Kijańska - poetka i felietonistka, mówi o sobie literatka. Urodziła się w Warszawie w 1978 roku, studiowała w Warszawie i Krakowie. Mieszka w stolicy, chociaż wolałaby gdzieś w górach. Jest współautorką książek `Ziele szalonych`, `Opowieści znad stołu i z kniei` i autorką opracowań o przyrodzie do książki `Dzikie serca`. W 2013 roku ukazała się jej debiutancka powieść `(nie)winna`. Ma na swoim koncie cztery tomiki poezji: `Ziarnko Goryczy`, `Okruchy tęsknoty`, `Okno życia`, `Nigdy zawsze`. Zrealizowała kilka filmów o ochronie środowiska i ekologii, była felietonistką miesięcznika literackiego Bluszcz i portalu NaTemat.pl. Oprócz pisania jej największą pasją jest: bieganie, czytanie i gotowanie.
Ta powieść z niebywałą szczerością, a zarazem autoironią, opisuje relacje, w jakie się wikłamy, mniej lub bardziej toksyczne (o ile w ogóle istnieją jakieś inne). Opowiedziana językiem pełnym emocji, rozpiętym między tragizmem a groteską, a przy tym bardzo współczesnym.
Michał Rusinek