Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Język rosyjski w ustnej i pisemnej komunikacji biznesowej + DVD
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sygnowana książka skierowana jest do szerokiego grona czytelników, szczególnie tych, którzy posługują się językiem rosyjskim na poziomie od A2 do B2 lub wyższym, i pragną płynnie poruszać się w świecie języka biznesu. Może to być cenne wsparcie dla osób planujących lub już współpracujących z partnerami biznesowymi z krajów wschodnich, gdzie wymagana jest dobra znajomość specjalistycznego słownictwa.
Treść książki skupia się na kluczowych aspektach komunikacji w środowisku firmowym i handlowym. Obejmuje takie zagadnienia jak poszukiwanie pracy, prowadzenie rozmów telefonicznych w sprawach służbowych, organizowanie podróży biznesowych, wymiana korespondencji handlowej, a także promocja i rynek nieruchomości. Przed główną częścią podręcznika znaleźć można listę piktogramów oraz zestaw skrótów, co ułatwia korzystanie z publikacji.
Publikacja zawiera również materiały do powtórek, odpowiedzi do wybranych ćwiczeń oraz słownik rosyjsko-polski, co sprawia, że jest przydatna zarówno na zajęciach, jak i do nauki indywidualnej. Książka wzbogacona jest o płytę DVD z nagraniami tekstów, które pomagają rozwijać umiejętność rozumienia ze słuchu, poprawną wymowę oraz reakcje komunikacyjne, a także zawierają prezentacje multimedialne do wybranych tematów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Sygnowana książka skierowana jest do szerokiego grona czytelników, szczególnie tych, którzy posługują się językiem rosyjskim na poziomie od A2 do B2 lub wyższym, i pragną płynnie poruszać się w świecie języka biznesu. Może to być cenne wsparcie dla osób planujących lub już współpracujących z partnerami biznesowymi z krajów wschodnich, gdzie wymagana jest dobra znajomość specjalistycznego słownictwa.
Treść książki skupia się na kluczowych aspektach komunikacji w środowisku firmowym i handlowym. Obejmuje takie zagadnienia jak poszukiwanie pracy, prowadzenie rozmów telefonicznych w sprawach służbowych, organizowanie podróży biznesowych, wymiana korespondencji handlowej, a także promocja i rynek nieruchomości. Przed główną częścią podręcznika znaleźć można listę piktogramów oraz zestaw skrótów, co ułatwia korzystanie z publikacji.
Publikacja zawiera również materiały do powtórek, odpowiedzi do wybranych ćwiczeń oraz słownik rosyjsko-polski, co sprawia, że jest przydatna zarówno na zajęciach, jak i do nauki indywidualnej. Książka wzbogacona jest o płytę DVD z nagraniami tekstów, które pomagają rozwijać umiejętność rozumienia ze słuchu, poprawną wymowę oraz reakcje komunikacyjne, a także zawierają prezentacje multimedialne do wybranych tematów.
