Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jąkanie w wieku szkolnym. Terapia metodą Tarkowskiego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka podejmuje temat jąkania z perspektywy systemowej, podkreślając nowatorskie podejście oparte na badaniach oraz wieloletnim doświadczeniu w terapii osób zmagających się z tym problemem. Autorzy skupiają się na zrozumieniu przyczyn jąkania, umieszczając je w szerszym kontekście innych zaburzeń. W publikacji zawarto analizy wyników badań nad zmianą postaw wobec jąkających się oraz ich terapii. Przedstawiono różnorodne metody radzenia sobie z trudnościami, które napotykają dzieci i młodzież jąkająca się, jak również ich nauczyciele i rodziny. Książka omawia efektywne warunki prowadzenia terapii, łącząc trening płynności mowy, psychoterapię i socjoterapię. Szczególnie wyróżniona jest metoda Tarkowskiego, która ukazuje dynamikę procesu terapeutycznego, skoncentrowanego na dialogu. Publikacja jest bogata w przykłady rozmów z pacjentami, ukazując praktyczne zastosowanie teorii. Zbigniew Tarkowski i Agnieszka Okrasińska, dzięki ujawnieniu swojego warsztatu, zapraszają nas do udziału w ich pracy terapeutycznej, co podkreśla w swojej recenzji prof. dr hab. Jacek J. Błeszyński.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka podejmuje temat jąkania z perspektywy systemowej, podkreślając nowatorskie podejście oparte na badaniach oraz wieloletnim doświadczeniu w terapii osób zmagających się z tym problemem. Autorzy skupiają się na zrozumieniu przyczyn jąkania, umieszczając je w szerszym kontekście innych zaburzeń. W publikacji zawarto analizy wyników badań nad zmianą postaw wobec jąkających się oraz ich terapii. Przedstawiono różnorodne metody radzenia sobie z trudnościami, które napotykają dzieci i młodzież jąkająca się, jak również ich nauczyciele i rodziny. Książka omawia efektywne warunki prowadzenia terapii, łącząc trening płynności mowy, psychoterapię i socjoterapię. Szczególnie wyróżniona jest metoda Tarkowskiego, która ukazuje dynamikę procesu terapeutycznego, skoncentrowanego na dialogu. Publikacja jest bogata w przykłady rozmów z pacjentami, ukazując praktyczne zastosowanie teorii. Zbigniew Tarkowski i Agnieszka Okrasińska, dzięki ujawnieniu swojego warsztatu, zapraszają nas do udziału w ich pracy terapeutycznej, co podkreśla w swojej recenzji prof. dr hab. Jacek J. Błeszyński.
