Książka - Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT i odnieść sukces w biznesie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT i odnieść sukces w biznesie

Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT i odnieść sukces w biznesie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

We współczesnym świecie, gdzie marki nie mogą pozwolić sobie na przypadkowość, a sztuczna inteligencja przekształca się z nowinki technologicznej w realnego partnera w działalności kreatywnej, powstała innowacyjna książka dostosowana do aktualnych potrzeb rynku. „Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT” to unikatowy tytuł na rynku polskim, który w szczegółowy i uporządkowany sposób prowadzi czytelnika przez proces opracowywania strategii marki, wykorzystując ChatGPT jako narzędzie wspierające kreatywne oraz strategiczne myślenie. Nie jest to zwykły podręcznik o AI czy standardowy przewodnik po brandingu. To głęboka synteza strategicznego podejścia do marki, autentycznego języka wartości i mocy sztucznej inteligencji. Publikacja w przystępny sposób przeprowadza przez wszystkie kroki tworzenia strategii – od odkrycia rdzenia marki, przez określanie jej wartości, do efektywnej komunikacji budującej zaufanie. Dzięki praktycznym poradom, przykładom promptów i ćwiczeniom do pracy własnej, książka staje się praktycznym warsztatem w formie książki. Karina i Gosia stworzyły narzędzie, które, jak same to określają, „pomaga uporządkować myśli, podsumować dotychczasowe działania, wydobyć to, co najważniejsze i przekształcić to w świadome decyzje strategiczne”. Oferują konkretne narzędzia, w tym dopracowane prompty do ChatGPT, które ułatwiają analizę, syntezę i kreację. Książka: rozwija strategiczne umiejętności, uczy wartościowej i autentycznej komunikacji, pomaga zapanować nad chaosem, efektywnie integrując narzędzia AI, i jest idealna zarówno dla freelancerów, małych przedsiębiorstw, jak i dużych zespołów marketingowych. Stanowi cenną pozycję dla studentów marketingu, zarządzania i psychologii biznesu oraz dla profesjonalistów w branży. Może inspirować do pracy nad własnymi projektami, a także stanowić punkt wyjścia do badań nad rolą AI w tworzeniu współczesnych marek.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

We współczesnym świecie, gdzie marki nie mogą pozwolić sobie na przypadkowość, a sztuczna inteligencja przekształca się z nowinki technologicznej w realnego partnera w działalności kreatywnej, powstała innowacyjna książka dostosowana do aktualnych potrzeb rynku. „Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT” to unikatowy tytuł na rynku polskim, który w szczegółowy i uporządkowany sposób prowadzi czytelnika przez proces opracowywania strategii marki, wykorzystując ChatGPT jako narzędzie wspierające kreatywne oraz strategiczne myślenie. Nie jest to zwykły podręcznik o AI czy standardowy przewodnik po brandingu. To głęboka synteza strategicznego podejścia do marki, autentycznego języka wartości i mocy sztucznej inteligencji. Publikacja w przystępny sposób przeprowadza przez wszystkie kroki tworzenia strategii – od odkrycia rdzenia marki, przez określanie jej wartości, do efektywnej komunikacji budującej zaufanie. Dzięki praktycznym poradom, przykładom promptów i ćwiczeniom do pracy własnej, książka staje się praktycznym warsztatem w formie książki. Karina i Gosia stworzyły narzędzie, które, jak same to określają, „pomaga uporządkować myśli, podsumować dotychczasowe działania, wydobyć to, co najważniejsze i przekształcić to w świadome decyzje strategiczne”. Oferują konkretne narzędzia, w tym dopracowane prompty do ChatGPT, które ułatwiają analizę, syntezę i kreację. Książka: rozwija strategiczne umiejętności, uczy wartościowej i autentycznej komunikacji, pomaga zapanować nad chaosem, efektywnie integrując narzędzia AI, i jest idealna zarówno dla freelancerów, małych przedsiębiorstw, jak i dużych zespołów marketingowych. Stanowi cenną pozycję dla studentów marketingu, zarządzania i psychologii biznesu oraz dla profesjonalistów w branży. Może inspirować do pracy nad własnymi projektami, a także stanowić punkt wyjścia do badań nad rolą AI w tworzeniu współczesnych marek.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 256
Rok wydania: 2025
Rozmiar: 155 × 220 mm
ID: 9788368064278
Wydawnictwo:

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info