Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak się uczymy? Dlaczego mózgi uczą się lepiej niż komputery... jak dotąd
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Stanislas Dehaene w swojej książce oferuje świeże spojrzenie na temat niesamowitych zdolności ludzkiego mózgu oraz możliwości ich odwzorowywania w programach komputerowych. Nasze umysły wykazują zdolność do wyjątkowego przekształcania się i dostosowywania, co inspiruje dzisiejszych badaczy sztucznej inteligencji. Jak przebiega proces uczenia się? Jakie biologiczne mechanizmy wspierają naszą umiejętność przyswajania wiedzy? Jaki sens miała ewolucja, wprowadzając naukę jako kluczowy element przetrwania?
Odwołując się do najnowszych badań z dziedzin takich jak informatyka, neurobiologia, psychologia poznawcza i pedagogika, Dehaene pokazuje, jak faktycznie wygląda proces uczenia się oraz w jaki sposób możemy zoptymalizować działanie mózgu we wszystkich aspektach edukacyjnych — od szkół i uniwersytetów po codzienne sytuacje życiowe, niezależnie od wieku uczącego się. Autor zachęca do wykorzystania prostych strategii, bazujących na zabawie, ciekawości, społecznym zaangażowaniu, koncentracji i śnie, aby skuteczniej zdobywać wiedzę.
To zwięzłe i wartościowe źródło wiedzy dla nauczycieli, rodziców oraz wszystkich zainteresowanych efektywnym wspieraniem procesu edukacji, jak podkreśla Publishers Weekly.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Stanislas Dehaene w swojej książce oferuje świeże spojrzenie na temat niesamowitych zdolności ludzkiego mózgu oraz możliwości ich odwzorowywania w programach komputerowych. Nasze umysły wykazują zdolność do wyjątkowego przekształcania się i dostosowywania, co inspiruje dzisiejszych badaczy sztucznej inteligencji. Jak przebiega proces uczenia się? Jakie biologiczne mechanizmy wspierają naszą umiejętność przyswajania wiedzy? Jaki sens miała ewolucja, wprowadzając naukę jako kluczowy element przetrwania?
Odwołując się do najnowszych badań z dziedzin takich jak informatyka, neurobiologia, psychologia poznawcza i pedagogika, Dehaene pokazuje, jak faktycznie wygląda proces uczenia się oraz w jaki sposób możemy zoptymalizować działanie mózgu we wszystkich aspektach edukacyjnych — od szkół i uniwersytetów po codzienne sytuacje życiowe, niezależnie od wieku uczącego się. Autor zachęca do wykorzystania prostych strategii, bazujących na zabawie, ciekawości, społecznym zaangażowaniu, koncentracji i śnie, aby skuteczniej zdobywać wiedzę.
To zwięzłe i wartościowe źródło wiedzy dla nauczycieli, rodziców oraz wszystkich zainteresowanych efektywnym wspieraniem procesu edukacji, jak podkreśla Publishers Weekly.
