Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak się uczymy? Dlaczego mózgi uczą się lepiej niż komputery... jak dotąd
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka przedstawia fascynujące badania nad zdolnościami ludzkiego mózgu do nauki oraz możliwościami ich replikacji przez systemy komputerowe. Ludzki mózg to niezwykłe narzędzie, obdarzone zdolnością do nieustannego przeprogramowywania się, co stanowi niekończącą się inspirację dla twórców sztucznej inteligencji. Skąd pochodzi nasza zdolność do nauki? Jakie biologiczne mechanizmy wspierają nasze procesy poznawcze? Jaki sens ma nauka w kontekście ewolucji?
Stanislas Dehaene, opierając się na najnowszych wynikach w dziedzinach takich jak informatyka, neurobiologia, psychologia poznawcza i pedagogika, wyjaśnia, jak przebiega proces nauki. Pokazuje, jak można efektywnie wykorzystać oraz wzmocnić naturalne algorytmy mózgowe w edukacji oraz codziennym życiu, niezależnie od wieku uczącego się. Autor dzieli się praktycznymi poradami dotyczącymi nauki przez zabawę, rozwijania ciekawości, kontekstu społecznego, skupienia i znaczenia snu.
Stanowi wartościową lekturę dla nauczycieli, rodziców i wszystkich, którzy pragną bardziej świadomie wspierać proces zdobywania wiedzy. Jak zauważa "Publishers Weekly", to nieoceniona książka dla tych, którzy poszukują efektywnych sposobów wspierania nauki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka przedstawia fascynujące badania nad zdolnościami ludzkiego mózgu do nauki oraz możliwościami ich replikacji przez systemy komputerowe. Ludzki mózg to niezwykłe narzędzie, obdarzone zdolnością do nieustannego przeprogramowywania się, co stanowi niekończącą się inspirację dla twórców sztucznej inteligencji. Skąd pochodzi nasza zdolność do nauki? Jakie biologiczne mechanizmy wspierają nasze procesy poznawcze? Jaki sens ma nauka w kontekście ewolucji?
Stanislas Dehaene, opierając się na najnowszych wynikach w dziedzinach takich jak informatyka, neurobiologia, psychologia poznawcza i pedagogika, wyjaśnia, jak przebiega proces nauki. Pokazuje, jak można efektywnie wykorzystać oraz wzmocnić naturalne algorytmy mózgowe w edukacji oraz codziennym życiu, niezależnie od wieku uczącego się. Autor dzieli się praktycznymi poradami dotyczącymi nauki przez zabawę, rozwijania ciekawości, kontekstu społecznego, skupienia i znaczenia snu.
Stanowi wartościową lekturę dla nauczycieli, rodziców i wszystkich, którzy pragną bardziej świadomie wspierać proces zdobywania wiedzy. Jak zauważa "Publishers Weekly", to nieoceniona książka dla tych, którzy poszukują efektywnych sposobów wspierania nauki.
