Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak Dobrze Pisać. Od Myśli Do Tekstu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta stanowi unikalne połączenie wiedzy z dziedziny językoznawstwa i tekstologii, oferując jednocześnie praktyczne wskazówki dotyczące pisania różnorodnych tekstów, ze szczególnym uwzględnieniem prac naukowych i popularnonaukowych. Głównym celem publikacji jest przekształcenie teorii językoznawczej w funkcjonalne narzędzie, które będzie nieocenioną pomocą w codziennej pracy dla studentów, aspirujących dziennikarzy, nauczycieli oraz osób zatrudnionych w marketingu. Autorka staranie podporządkowuje treść książki poszczególnym etapom pracy nad tekstem.
Na początku znajdziemy uwagi dotyczące tworzenia koncepcji wypowiedzi. Następnie, autorka przekazuje, jak dobierać słowa tak, aby precyzyjnie oddawały zamierzoną myśl i były odpowiednie do wybranego rodzaju wypowiedzi. Kolejny etap dotyczy konstrukcji zdań, gdzie opisane są zasady ich właściwego budowania i łączenia w większe struktury, takie jak akapity. Na końcu książki przedstawione są techniki porządkowania akapitów w celu stworzenia spójnego, logicznie ułożonego tekstu, który realizuje wcześniej zdefiniowany cel komunikacyjny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta stanowi unikalne połączenie wiedzy z dziedziny językoznawstwa i tekstologii, oferując jednocześnie praktyczne wskazówki dotyczące pisania różnorodnych tekstów, ze szczególnym uwzględnieniem prac naukowych i popularnonaukowych. Głównym celem publikacji jest przekształcenie teorii językoznawczej w funkcjonalne narzędzie, które będzie nieocenioną pomocą w codziennej pracy dla studentów, aspirujących dziennikarzy, nauczycieli oraz osób zatrudnionych w marketingu. Autorka staranie podporządkowuje treść książki poszczególnym etapom pracy nad tekstem.
Na początku znajdziemy uwagi dotyczące tworzenia koncepcji wypowiedzi. Następnie, autorka przekazuje, jak dobierać słowa tak, aby precyzyjnie oddawały zamierzoną myśl i były odpowiednie do wybranego rodzaju wypowiedzi. Kolejny etap dotyczy konstrukcji zdań, gdzie opisane są zasady ich właściwego budowania i łączenia w większe struktury, takie jak akapity. Na końcu książki przedstawione są techniki porządkowania akapitów w celu stworzenia spójnego, logicznie ułożonego tekstu, który realizuje wcześniej zdefiniowany cel komunikacyjny.
