Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak być na bieżąco
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Gdy pracy jest więcej niż czasu na jej wykonanie, najważniejsze, by wiedzieć, na czym się skupić. "Fast Company"
- uzyskaj więcej czasu
- pozbądź się zaległości
- uprzątnij biurko
Szufladki z papierami na twoim biurku mają wysokość małej wieży audio, nie możesz odnaleźć telefonu pod stertą kartek z rzeczami do zrobienia, szef chce się z tobą widzieć za pięć minut, za kwadrans masz być na ważnym spotkaniu, a na dodatek przed chwilą zadzwonili z portierni, że masz gościa, który chce się z tobą natychmiast spotkać.
Skądś to znasz? Jeżeli należysz do milionów osób, które w pracy mają wieczne urwanie głowy, to jest to książka dla ciebie. Istnieje wiele dobrych rad (w tym sporo zupełnie nierealnych) mówiących, jak nie dopuścić do powstania zaległości, ale na to jest już za późno. Ty masz zaległości, i jedyne pytanie, na które poszukujesz odpowiedzi, to: "Jak się ich pozbyć?"
Niniejsza książka jest odpowiedzią na to pytanie. Byłoby idealnie, gdybyś zdołał wygospodarować jeden dzień na opanowanie sytuacji. W krainie marzeń miałbyś kilka dni, by wszystko posegregować i przystąpić do dzieła przy uprzątniętym biurku. Jednakże to świat rzeczywisty, musisz zatem myśleć szybko i działać rezolutnie. Chcesz:
- wskazówek, jak szybko ogarnąć sytuację,
- sposobów na uniknięcie niepotrzebnej pracy,
- list kontrolnych, aby upewnić się, że załatwiłeś najważniejsze rzeczy…
…kawę na ławę. Przy tym, oczywiście, na tyle zwięźle, żeby dało się to szybko przeczytać. W takim razie proszę bardzo.
Zrób zatem głęboki wdech i nie wpadaj w panikę. Wszystko, co potrzebujesz wiedzieć, znajdziesz w tej książce. Dzięki niej twoje życie zawodowe stanie się znów możliwe do ogarnięcia w ciągu zaledwie jednej godziny.
Ros Jay jest pisarką oraz stałym współpracownikiem Institute of Direct Marketing. Specjalizuje się w marketingu, komunikacji interpersonalnej oraz zagadnieniach związanych z zarządzaniem. Pisze i redaguje czasopisma fachowe, zarówno drukowane, jak i internetowe.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Gdy pracy jest więcej niż czasu na jej wykonanie, najważniejsze, by wiedzieć, na czym się skupić. "Fast Company"
- uzyskaj więcej czasu
- pozbądź się zaległości
- uprzątnij biurko
Szufladki z papierami na twoim biurku mają wysokość małej wieży audio, nie możesz odnaleźć telefonu pod stertą kartek z rzeczami do zrobienia, szef chce się z tobą widzieć za pięć minut, za kwadrans masz być na ważnym spotkaniu, a na dodatek przed chwilą zadzwonili z portierni, że masz gościa, który chce się z tobą natychmiast spotkać.
Skądś to znasz? Jeżeli należysz do milionów osób, które w pracy mają wieczne urwanie głowy, to jest to książka dla ciebie. Istnieje wiele dobrych rad (w tym sporo zupełnie nierealnych) mówiących, jak nie dopuścić do powstania zaległości, ale na to jest już za późno. Ty masz zaległości, i jedyne pytanie, na które poszukujesz odpowiedzi, to: "Jak się ich pozbyć?"
Niniejsza książka jest odpowiedzią na to pytanie. Byłoby idealnie, gdybyś zdołał wygospodarować jeden dzień na opanowanie sytuacji. W krainie marzeń miałbyś kilka dni, by wszystko posegregować i przystąpić do dzieła przy uprzątniętym biurku. Jednakże to świat rzeczywisty, musisz zatem myśleć szybko i działać rezolutnie. Chcesz:
- wskazówek, jak szybko ogarnąć sytuację,
- sposobów na uniknięcie niepotrzebnej pracy,
- list kontrolnych, aby upewnić się, że załatwiłeś najważniejsze rzeczy…
…kawę na ławę. Przy tym, oczywiście, na tyle zwięźle, żeby dało się to szybko przeczytać. W takim razie proszę bardzo.
Zrób zatem głęboki wdech i nie wpadaj w panikę. Wszystko, co potrzebujesz wiedzieć, znajdziesz w tej książce. Dzięki niej twoje życie zawodowe stanie się znów możliwe do ogarnięcia w ciągu zaledwie jednej godziny.
Ros Jay jest pisarką oraz stałym współpracownikiem Institute of Direct Marketing. Specjalizuje się w marketingu, komunikacji interpersonalnej oraz zagadnieniach związanych z zarządzaniem. Pisze i redaguje czasopisma fachowe, zarówno drukowane, jak i internetowe.