Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ja i Moja Szkoła na nowo. Podręcznik klasa 2. Część 2
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
- Cykl zgodny z nową podstawą programową MEN
- Treści umożliwiające odkrywanie świata w sposób całościowy
- Cykl opracowany zgodnie ze współczesną wiedzą psychologiczną, pedagogiczną i metodyczną
- Edukacja wynikająca z praktycznego działania uczniów i ich samodzielnego doświadczania świata
- Sprawdzony na rynku cykl zainspirowany teorią inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. Stosowanie w praktyce szkolnej teorii inteligencji Howarda Gardnera daje wszystkim dzieciom szanse na wszechstronny rozwój oraz dostrzeżenie szczególnych uzdolnień i predyspozycji każdego dziecka. Jest początkiem drogi ucznia do odkrywania własnego ja i samorealizacji. Według założeń teorii każde dziecko może osiągnąć sukces, ale nie musi dojść do niego w taki sam sposób, jak dochodzili inni. Klucz do sukcesu zależy od indywidualnych predyspozycji dziecka, odkrywanych wspólnie z nauczycielami i rodzicami.
Praca z podręcznikiem przewidziana na trzy tygodnie w każdym miesiącu.
Czwarty tydzień przeznaczony jest na opracowanie lektur, sprawdziany, wycieczki, uroczystości szkolne itp.
Podręcznik Ja i Moja Szkoła na nowo zawiera materiał obejmujący edukację: społeczno-polonistyczną, przyrodniczą, matematyczną oraz muzyczno-plastyczną.
Edukacja społeczno-polonistyczna
- Treści publikacji sprzyjają kształtowaniu pożądanych postaw uczniów i cech ich osobowości
- Rozwijanie słuchania ze zrozumieniem, stosowania zasad kultury wypowiedzi, umiejętności zadawania pytań, argumentowania
- Rozwijanie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem. Teksty reprezentujące różne gatunki i formy literackie zakończone pytaniami problemowymi. Rozbudzanie zainteresowań czytelniczych
- Prezentowanie różnych typów myślenia i strategii rozwiązywania problemów. Rozwijanie krytycznego myślenia i umiejętności pozyskiwania i selekcjonowania informacji
- Praktyczne zastosowanie wiadomości i umiejętności ortograficznych i gramatycznych. Ćwiczenia kaligraficzne. Przepisywanie, pisanie z pamięci i ze słuchu
- Nauka konstruowania zdań i ich rozwijania. Poznanie konstrukcji, redagowanie i zapisywanie opisów, sprawozdań, zaproszeń, życzeń, listów
Edukacja matematyczna
- Dodawanie i odejmowanie w zakresie 100. Mnożenie i dzielenie w zakresie 50. Własności działań.
- Kształtowanie pojęć matematycznych metodą nauczania czynnościowego. Rozwijanie myślenia konkretnego, wyobrażeniowego i symbolicznego
- Kształtowanie pojęć metodą nauczania czynnościowego. Ukazywanie praktycznego zastosowania wiadomości i umiejętności matematycznych
Edukacja przyrodnicza
- Korzystanie z różnych źródeł informacji z zakresu nauk przyrodniczych, geograficznych oraz historycznych
- Obserwowanie zjawisk przyrodniczych, fizycznych i chemicznych, wykonywanie doświadczeń
- Wnioskowanie na podstawie obserwacji, doświadczeń, eksperymentów oraz zebranych informacji pozwala budować w umyśle dzieci scalony obraz świata
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
- Cykl zgodny z nową podstawą programową MEN
- Treści umożliwiające odkrywanie świata w sposób całościowy
- Cykl opracowany zgodnie ze współczesną wiedzą psychologiczną, pedagogiczną i metodyczną
- Edukacja wynikająca z praktycznego działania uczniów i ich samodzielnego doświadczania świata
- Sprawdzony na rynku cykl zainspirowany teorią inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. Stosowanie w praktyce szkolnej teorii inteligencji Howarda Gardnera daje wszystkim dzieciom szanse na wszechstronny rozwój oraz dostrzeżenie szczególnych uzdolnień i predyspozycji każdego dziecka. Jest początkiem drogi ucznia do odkrywania własnego ja i samorealizacji. Według założeń teorii każde dziecko może osiągnąć sukces, ale nie musi dojść do niego w taki sam sposób, jak dochodzili inni. Klucz do sukcesu zależy od indywidualnych predyspozycji dziecka, odkrywanych wspólnie z nauczycielami i rodzicami.
Praca z podręcznikiem przewidziana na trzy tygodnie w każdym miesiącu.
Czwarty tydzień przeznaczony jest na opracowanie lektur, sprawdziany, wycieczki, uroczystości szkolne itp.
Podręcznik Ja i Moja Szkoła na nowo zawiera materiał obejmujący edukację: społeczno-polonistyczną, przyrodniczą, matematyczną oraz muzyczno-plastyczną.
Edukacja społeczno-polonistyczna
- Treści publikacji sprzyjają kształtowaniu pożądanych postaw uczniów i cech ich osobowości
- Rozwijanie słuchania ze zrozumieniem, stosowania zasad kultury wypowiedzi, umiejętności zadawania pytań, argumentowania
- Rozwijanie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem. Teksty reprezentujące różne gatunki i formy literackie zakończone pytaniami problemowymi. Rozbudzanie zainteresowań czytelniczych
- Prezentowanie różnych typów myślenia i strategii rozwiązywania problemów. Rozwijanie krytycznego myślenia i umiejętności pozyskiwania i selekcjonowania informacji
- Praktyczne zastosowanie wiadomości i umiejętności ortograficznych i gramatycznych. Ćwiczenia kaligraficzne. Przepisywanie, pisanie z pamięci i ze słuchu
- Nauka konstruowania zdań i ich rozwijania. Poznanie konstrukcji, redagowanie i zapisywanie opisów, sprawozdań, zaproszeń, życzeń, listów
Edukacja matematyczna
- Dodawanie i odejmowanie w zakresie 100. Mnożenie i dzielenie w zakresie 50. Własności działań.
- Kształtowanie pojęć matematycznych metodą nauczania czynnościowego. Rozwijanie myślenia konkretnego, wyobrażeniowego i symbolicznego
- Kształtowanie pojęć metodą nauczania czynnościowego. Ukazywanie praktycznego zastosowania wiadomości i umiejętności matematycznych
Edukacja przyrodnicza
- Korzystanie z różnych źródeł informacji z zakresu nauk przyrodniczych, geograficznych oraz historycznych
- Obserwowanie zjawisk przyrodniczych, fizycznych i chemicznych, wykonywanie doświadczeń
- Wnioskowanie na podstawie obserwacji, doświadczeń, eksperymentów oraz zebranych informacji pozwala budować w umyśle dzieci scalony obraz świata