Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Interdyscyplinarny charakter badań językowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Joanna Małocha przedstawia wielość tematów w swojej książce, skupiając się na różnorodnych aspektach nauczania i edukacji. Warto zwrócić uwagę na artykuł autorstwa Marii Banach i Marty Krzanowskiej, który eksploruje wyzwania i strategie związane z nauczaniem języków obcych studentów z niepełnosprawnościami. Autorki omawiają skuteczne metody edukacyjne oraz podkreślają znaczenie współpracy z Biurem ds. Osób Niepełnosprawnych.
Ciekawym studium jest również praca Agnieszki Kościńskiej, która bada wpływ muzyki, a szczególnie bluesa, na kształtowanie tożsamości mieszkańców południowej części Stanów Zjednoczonych. W międzyczasie Joanna Małocha zagłębia się w rozwój średniowiecznych łacińskich kalendarzy liturgicznych, podkreślając znaczenie adnotacji na podstawie przykładów św. Eulalii.
Bożena Tuszewska zwraca uwagę na wartość nauki języków klasycznych, sugerując, że znajomość łaciny i greki ma istotne korzyści intelektualne. W sekcji materiałów dydaktycznych Bogusława Frontczak przedstawia rolę muzyki na zajęciach z łaciny, oferując innowacyjny spojrzenie na edukację językową.
Bożena Machowska-Jaros ukazuje metodykę nauczania języka greckiego studentów teologii, odnosząc się do doświadczeń z Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie. Magdalena Tatara analizuje zastosowanie e-learningu w nauczaniu języków obcych na UPJPII, opisując rozwój tej formy edukacji w latach 2010-2016.
Lidia Kosiniak i Monika Małecka przedstawiają sprawozdanie z konferencji we Wrocławiu, która skupiała się na specyficznych potrzebach studentów szkół wyższych w kontekście nauczania języków obcych. Całość książki uzupełnia zbiór biogramów autorów, dający czytelnikowi wgląd w tło i doświadczenie twórców tych istotnych opracowań.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Joanna Małocha przedstawia wielość tematów w swojej książce, skupiając się na różnorodnych aspektach nauczania i edukacji. Warto zwrócić uwagę na artykuł autorstwa Marii Banach i Marty Krzanowskiej, który eksploruje wyzwania i strategie związane z nauczaniem języków obcych studentów z niepełnosprawnościami. Autorki omawiają skuteczne metody edukacyjne oraz podkreślają znaczenie współpracy z Biurem ds. Osób Niepełnosprawnych.
Ciekawym studium jest również praca Agnieszki Kościńskiej, która bada wpływ muzyki, a szczególnie bluesa, na kształtowanie tożsamości mieszkańców południowej części Stanów Zjednoczonych. W międzyczasie Joanna Małocha zagłębia się w rozwój średniowiecznych łacińskich kalendarzy liturgicznych, podkreślając znaczenie adnotacji na podstawie przykładów św. Eulalii.
Bożena Tuszewska zwraca uwagę na wartość nauki języków klasycznych, sugerując, że znajomość łaciny i greki ma istotne korzyści intelektualne. W sekcji materiałów dydaktycznych Bogusława Frontczak przedstawia rolę muzyki na zajęciach z łaciny, oferując innowacyjny spojrzenie na edukację językową.
Bożena Machowska-Jaros ukazuje metodykę nauczania języka greckiego studentów teologii, odnosząc się do doświadczeń z Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie. Magdalena Tatara analizuje zastosowanie e-learningu w nauczaniu języków obcych na UPJPII, opisując rozwój tej formy edukacji w latach 2010-2016.
Lidia Kosiniak i Monika Małecka przedstawiają sprawozdanie z konferencji we Wrocławiu, która skupiała się na specyficznych potrzebach studentów szkół wyższych w kontekście nauczania języków obcych. Całość książki uzupełnia zbiór biogramów autorów, dający czytelnikowi wgląd w tło i doświadczenie twórców tych istotnych opracowań.
