Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Informatyka 1. Podręcznik do klasy pierwszej dla liceum i technikum. Zakres podstawowy. Nowa edycja
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik do informatyki dla uczniów liceum i technikum już od pierwszej klasy skłania do samodzielnego szukania rozwiązań i zachęca do ciągłego rozwijania umiejętności pisania programów. Publikacja obejmują naukę dwóch języków programowania Python i C++. W połączeniu z serwisem internetowym Informatyka 1 w praktyce pozwala na naukę i doskonalenie umiejętności informatycznych.
Atuty podręcznika:
Więcej narzędzi, łatwiejsza i bardziej efektywna praca na miarę każdego ucznia.
Zwiększona liczba różnorodnych zadań podsumowujących oraz dodatkowych pozwoli na lepsze dostosowanie pracy do umiejętności uczniów.
Ramki w praktyce prezentują przykłady zastosowania zdobytej wiedzy w życiu codziennym.
Nowe infografiki z pytaniami urozmaicają zajęcia i pokazują praktyczne zastosowanie informatyki.
Pytania quizowe na końcu każdej lekcji pozwalają uporządkować, sprawdzić i utrwalić wiedzę.
Łagodne wprowadzenie w świat programowania dostosowane do możliwości uczniów.
Wybór dwóch języków programowania: C++ i Python daje wygodę w pracy z uczniami.
Zadanie na start wprowadza uczniów w tematykę każdej lekcji, umożliwia wspólną analizę problemu na początku zajęć lub samodzielną ? przed lekcją.
Problemowe podejście do zagadnień oraz dokładnie omówione algorytmy nawiązują do innych przedmiotów i różnych zagadnień z życia codziennego, przedstawiają programowanie jako narzędzie uniwersalne, do zastosowań praktycznych.
Zadania rozwiązane krok po kroku pozwalają lepiej wyćwiczyć umiejętności.
Przemyślana konstrukcja wykładu umożliwia stopniowe objaśnianie zagadnień. Proste, jednoznaczne sformułowania ułatwiają zrozumienie nawet trudnych tematów, a właściwe proporcje teorii i ćwiczeń zapewniają skuteczną naukę.
Zadania do samodzielnego rozwiązania pozwalają nauczycielowi zindywidualizować tok nauczania oraz zachęcą uczniów do wykorzystania nabytych umiejętności.
Podsumowania pomagają uczniom ocenić opanowanie tematu ? kluczowe zagadnienia czytelnie wyróżniono w punktach. Pytania sprawdzające pozwalają zweryfikować wiedzę z danego materiału.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik do informatyki dla uczniów liceum i technikum już od pierwszej klasy skłania do samodzielnego szukania rozwiązań i zachęca do ciągłego rozwijania umiejętności pisania programów. Publikacja obejmują naukę dwóch języków programowania Python i C++. W połączeniu z serwisem internetowym Informatyka 1 w praktyce pozwala na naukę i doskonalenie umiejętności informatycznych.
Atuty podręcznika:
Więcej narzędzi, łatwiejsza i bardziej efektywna praca na miarę każdego ucznia.
Zwiększona liczba różnorodnych zadań podsumowujących oraz dodatkowych pozwoli na lepsze dostosowanie pracy do umiejętności uczniów.
Ramki w praktyce prezentują przykłady zastosowania zdobytej wiedzy w życiu codziennym.
Nowe infografiki z pytaniami urozmaicają zajęcia i pokazują praktyczne zastosowanie informatyki.
Pytania quizowe na końcu każdej lekcji pozwalają uporządkować, sprawdzić i utrwalić wiedzę.
Łagodne wprowadzenie w świat programowania dostosowane do możliwości uczniów.
Wybór dwóch języków programowania: C++ i Python daje wygodę w pracy z uczniami.
Zadanie na start wprowadza uczniów w tematykę każdej lekcji, umożliwia wspólną analizę problemu na początku zajęć lub samodzielną ? przed lekcją.
Problemowe podejście do zagadnień oraz dokładnie omówione algorytmy nawiązują do innych przedmiotów i różnych zagadnień z życia codziennego, przedstawiają programowanie jako narzędzie uniwersalne, do zastosowań praktycznych.
Zadania rozwiązane krok po kroku pozwalają lepiej wyćwiczyć umiejętności.
Przemyślana konstrukcja wykładu umożliwia stopniowe objaśnianie zagadnień. Proste, jednoznaczne sformułowania ułatwiają zrozumienie nawet trudnych tematów, a właściwe proporcje teorii i ćwiczeń zapewniają skuteczną naukę.
Zadania do samodzielnego rozwiązania pozwalają nauczycielowi zindywidualizować tok nauczania oraz zachęcą uczniów do wykorzystania nabytych umiejętności.
Podsumowania pomagają uczniom ocenić opanowanie tematu ? kluczowe zagadnienia czytelnie wyróżniono w punktach. Pytania sprawdzające pozwalają zweryfikować wiedzę z danego materiału.