Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Influencer marketing od A do Z
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Potrzebujesz kompleksowego przewodnika po świecie współpracy z influencerami? Jeśli interesują Cię polskie studia przypadków i badania rynkowe, ta książka jest dla Ciebie! "Influencer marketing od A do Z" to idealne źródło wiedzy zarówno dla marketerów chcących doskonalić swoje kampanie, jak i twórców, którzy pragną zrozumieć podejście marki do współpracy. Książka oferuje praktyczne porady dotyczące różnych aspektów współpracy z influencerami – od tworzenia strategii, przez kwestie prawne, aż po analitykę wyników. W projekcie wzięło udział 36 ekspertów z branży, influencerów i marketerów, którzy dzielą się swoim bogatym doświadczeniem. Poprowadzimy Cię przez 10 etapów skutecznej kampanii, prezentując niepublikowane wcześniej case studies oraz listę najbardziej inspirujących influencerów, tak zwaną Influencer WhiteList.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Potrzebujesz kompleksowego przewodnika po świecie współpracy z influencerami? Jeśli interesują Cię polskie studia przypadków i badania rynkowe, ta książka jest dla Ciebie! "Influencer marketing od A do Z" to idealne źródło wiedzy zarówno dla marketerów chcących doskonalić swoje kampanie, jak i twórców, którzy pragną zrozumieć podejście marki do współpracy. Książka oferuje praktyczne porady dotyczące różnych aspektów współpracy z influencerami – od tworzenia strategii, przez kwestie prawne, aż po analitykę wyników. W projekcie wzięło udział 36 ekspertów z branży, influencerów i marketerów, którzy dzielą się swoim bogatym doświadczeniem. Poprowadzimy Cię przez 10 etapów skutecznej kampanii, prezentując niepublikowane wcześniej case studies oraz listę najbardziej inspirujących influencerów, tak zwaną Influencer WhiteList.
