Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne dla IV etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Indywidualne Programy Edukacyjno-Terapeutyczne są skierowane do nauczycieli specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych oraz specjalistów zajmujących się edukacją uczniów z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną. Mogą być również cennym wsparciem dla studentów pedagogiki specjalnej. Niniejszy program oferuje szeroką gamę materiałów i metod dydaktycznych, które można dostosować do indywidualnych potrzeb uczniów. Umożliwia elastyczny wybór zagadnień, ćwiczeń oraz celów edukacyjnych, co pomaga w efektywnym wspieraniu procesu nauczania i wychowania.
Z uwagi na charakterystykę umiarkowanego upośledzenia umysłowego, treści zawarte w programie są prezentowane w sposób spiralny. Oznacza to, że co pewien czas wracamy do określonych tematów, aby je rozszerzyć i pogłębić, rozwijając tym samym wiedzę i umiejętności uczniów. Program ten został opracowany na podstawie rozporządzeń Ministra Edukacji Narodowej z 27 sierpnia 2012 roku oraz z 30 kwietnia 2013 roku, co gwarantuje jego zgodność z obowiązującymi standardami edukacyjnymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Indywidualne Programy Edukacyjno-Terapeutyczne są skierowane do nauczycieli specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych oraz specjalistów zajmujących się edukacją uczniów z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną. Mogą być również cennym wsparciem dla studentów pedagogiki specjalnej. Niniejszy program oferuje szeroką gamę materiałów i metod dydaktycznych, które można dostosować do indywidualnych potrzeb uczniów. Umożliwia elastyczny wybór zagadnień, ćwiczeń oraz celów edukacyjnych, co pomaga w efektywnym wspieraniu procesu nauczania i wychowania.
Z uwagi na charakterystykę umiarkowanego upośledzenia umysłowego, treści zawarte w programie są prezentowane w sposób spiralny. Oznacza to, że co pewien czas wracamy do określonych tematów, aby je rozszerzyć i pogłębić, rozwijając tym samym wiedzę i umiejętności uczniów. Program ten został opracowany na podstawie rozporządzeń Ministra Edukacji Narodowej z 27 sierpnia 2012 roku oraz z 30 kwietnia 2013 roku, co gwarantuje jego zgodność z obowiązującymi standardami edukacyjnymi.
