Książka - Harvard Business Review. Kobiety i biznes

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Harvard Business Review. Kobiety i biznes

Harvard Business Review. Kobiety i biznes

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Wiele utalentowanych kobiet kończy renomowane uczelnie, zdobywa cenne umiejętności i rozpoczyna ambitne kariery zawodowe. Mimo to, wiele z nich odchodzi na urlop macierzyński i często nie wraca już do pracy. Czy to oznacza, że programy mające na celu wyrównywanie szans są nieskuteczne? Czy rzeczywiście środowisko pracy w dużych korporacjach staje się bardziej przyjazne dla kobiet? Autorzy artykułów zebranych w tej książce przedstawiają nieoczekiwane raporty na temat zawodowej dyskryminacji kobiet. Opisują, jak niektóre firmy przekształcają swoje kultury organizacyjne, by przyciągnąć i zatrzymać utalentowane kobiety. Zwracają również uwagę na psychologiczne aspekty kariery kobiet: co je motywuje, co zniechęca oraz w jakich aspektach kobiety-menedżerowie przewyższają swoich męskich odpowiedników.

W książce omówiono kluczowe zagadnienia, takie jak: analiza ścieżki kariery kobiet-menadżerów i ich odejścia z rynku pracy, koncepcja "szklanego sufitu" i jak zdominowane przez mężczyzn organizacje ograniczają możliwości kobiet, potęga informacji jako przykład skutecznych działań na rzecz kobiet w biznesie, studium przypadków dotyczące tworzenia przyjaznego dla kobiet środowiska pracy, czynniki wpływające na awanse w odpowiednich firmach oraz nowoczesny styl zarządzania kobiet.

„Harvard Business Review. Kobiety i biznes” to kolekcja artykułów, które pierwotnie ukazały się w Harvard Business Review — cenionym czasopiśmie, które dostarcza innowacyjnych pomysłów i badań menedżerom, naukowcom oraz przedsiębiorcom na całym świecie. Ten zbiór zawiera wiodące koncepcje, analizy rynku i przykłady oparte na doświadczeniu ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej.

Publikacja ukazała się nakładem wydawnictwa Helion w 2006 roku, zawiera 224 strony w twardej oprawie, a jej numer ISBN to 9788324602650.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Wiele utalentowanych kobiet kończy renomowane uczelnie, zdobywa cenne umiejętności i rozpoczyna ambitne kariery zawodowe. Mimo to, wiele z nich odchodzi na urlop macierzyński i często nie wraca już do pracy. Czy to oznacza, że programy mające na celu wyrównywanie szans są nieskuteczne? Czy rzeczywiście środowisko pracy w dużych korporacjach staje się bardziej przyjazne dla kobiet? Autorzy artykułów zebranych w tej książce przedstawiają nieoczekiwane raporty na temat zawodowej dyskryminacji kobiet. Opisują, jak niektóre firmy przekształcają swoje kultury organizacyjne, by przyciągnąć i zatrzymać utalentowane kobiety. Zwracają również uwagę na psychologiczne aspekty kariery kobiet: co je motywuje, co zniechęca oraz w jakich aspektach kobiety-menedżerowie przewyższają swoich męskich odpowiedników.

W książce omówiono kluczowe zagadnienia, takie jak: analiza ścieżki kariery kobiet-menadżerów i ich odejścia z rynku pracy, koncepcja "szklanego sufitu" i jak zdominowane przez mężczyzn organizacje ograniczają możliwości kobiet, potęga informacji jako przykład skutecznych działań na rzecz kobiet w biznesie, studium przypadków dotyczące tworzenia przyjaznego dla kobiet środowiska pracy, czynniki wpływające na awanse w odpowiednich firmach oraz nowoczesny styl zarządzania kobiet.

„Harvard Business Review. Kobiety i biznes” to kolekcja artykułów, które pierwotnie ukazały się w Harvard Business Review — cenionym czasopiśmie, które dostarcza innowacyjnych pomysłów i badań menedżerom, naukowcom oraz przedsiębiorcom na całym świecie. Ten zbiór zawiera wiodące koncepcje, analizy rynku i przykłady oparte na doświadczeniu ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej.

Publikacja ukazała się nakładem wydawnictwa Helion w 2006 roku, zawiera 224 strony w twardej oprawie, a jej numer ISBN to 9788324602650.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 4.21 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 232
Rok wydania: 2006
Rozmiar: 160 × 210 mm
ID: 9788324602650
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info