Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Harvard Business Review. Kobiety i biznes
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wiele utalentowanych kobiet kończy renomowane uczelnie, zdobywa cenne umiejętności i rozpoczyna ambitne kariery zawodowe. Mimo to, wiele z nich odchodzi na urlop macierzyński i często nie wraca już do pracy. Czy to oznacza, że programy mające na celu wyrównywanie szans są nieskuteczne? Czy rzeczywiście środowisko pracy w dużych korporacjach staje się bardziej przyjazne dla kobiet? Autorzy artykułów zebranych w tej książce przedstawiają nieoczekiwane raporty na temat zawodowej dyskryminacji kobiet. Opisują, jak niektóre firmy przekształcają swoje kultury organizacyjne, by przyciągnąć i zatrzymać utalentowane kobiety. Zwracają również uwagę na psychologiczne aspekty kariery kobiet: co je motywuje, co zniechęca oraz w jakich aspektach kobiety-menedżerowie przewyższają swoich męskich odpowiedników.
W książce omówiono kluczowe zagadnienia, takie jak: analiza ścieżki kariery kobiet-menadżerów i ich odejścia z rynku pracy, koncepcja "szklanego sufitu" i jak zdominowane przez mężczyzn organizacje ograniczają możliwości kobiet, potęga informacji jako przykład skutecznych działań na rzecz kobiet w biznesie, studium przypadków dotyczące tworzenia przyjaznego dla kobiet środowiska pracy, czynniki wpływające na awanse w odpowiednich firmach oraz nowoczesny styl zarządzania kobiet.
„Harvard Business Review. Kobiety i biznes” to kolekcja artykułów, które pierwotnie ukazały się w Harvard Business Review — cenionym czasopiśmie, które dostarcza innowacyjnych pomysłów i badań menedżerom, naukowcom oraz przedsiębiorcom na całym świecie. Ten zbiór zawiera wiodące koncepcje, analizy rynku i przykłady oparte na doświadczeniu ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej.
Publikacja ukazała się nakładem wydawnictwa Helion w 2006 roku, zawiera 224 strony w twardej oprawie, a jej numer ISBN to 9788324602650.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wiele utalentowanych kobiet kończy renomowane uczelnie, zdobywa cenne umiejętności i rozpoczyna ambitne kariery zawodowe. Mimo to, wiele z nich odchodzi na urlop macierzyński i często nie wraca już do pracy. Czy to oznacza, że programy mające na celu wyrównywanie szans są nieskuteczne? Czy rzeczywiście środowisko pracy w dużych korporacjach staje się bardziej przyjazne dla kobiet? Autorzy artykułów zebranych w tej książce przedstawiają nieoczekiwane raporty na temat zawodowej dyskryminacji kobiet. Opisują, jak niektóre firmy przekształcają swoje kultury organizacyjne, by przyciągnąć i zatrzymać utalentowane kobiety. Zwracają również uwagę na psychologiczne aspekty kariery kobiet: co je motywuje, co zniechęca oraz w jakich aspektach kobiety-menedżerowie przewyższają swoich męskich odpowiedników.
W książce omówiono kluczowe zagadnienia, takie jak: analiza ścieżki kariery kobiet-menadżerów i ich odejścia z rynku pracy, koncepcja "szklanego sufitu" i jak zdominowane przez mężczyzn organizacje ograniczają możliwości kobiet, potęga informacji jako przykład skutecznych działań na rzecz kobiet w biznesie, studium przypadków dotyczące tworzenia przyjaznego dla kobiet środowiska pracy, czynniki wpływające na awanse w odpowiednich firmach oraz nowoczesny styl zarządzania kobiet.
„Harvard Business Review. Kobiety i biznes” to kolekcja artykułów, które pierwotnie ukazały się w Harvard Business Review — cenionym czasopiśmie, które dostarcza innowacyjnych pomysłów i badań menedżerom, naukowcom oraz przedsiębiorcom na całym świecie. Ten zbiór zawiera wiodące koncepcje, analizy rynku i przykłady oparte na doświadczeniu ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej.
Publikacja ukazała się nakładem wydawnictwa Helion w 2006 roku, zawiera 224 strony w twardej oprawie, a jej numer ISBN to 9788324602650.
