Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Graj z głową
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowe wydanie almanachu dla Mistrzów Gry, zatytułowane „Graj z głową”, wzbogacone o nowy wstęp, oferuje wyjątkową okazję do zgłębienia relacji z graczami oraz doskonalenia umiejętności budowania zespołu. Jak skutecznie przyznawać punkty doświadczenia i jak zapewnić graczom satysfakcję z wykreowanych postaci? Ta książka odpowie na te pytania, proponując rozwiązania najczęstszych problemów, z którymi spotyka się Mistrz Gry.
Zakres materiałów zawartych w „Graj z głową” jest niezwykle różnorodny, od artykułów pełnych przykładów i anegdot z sesji, po praktyczne wskazówki oraz nowatorskie pomysły. To nieocenione źródło wiedzy zarówno dla nowicjuszy, jak i bardziej doświadczonych Mistrzów Gry, a dodatkowo wciągająca lektura dzięki lekkiemu stylowi narracji.
Ignacy Trzewiczek, doświadczony Mistrz Gry, uznany współtwórca gier takich jak Neuroshima i Monastyr, zdobył popularność dzięki „Jesiennej Gawędzie”, cyklowi artykułów, który odmienił sposób prowadzenia Warhammera w Polsce. Po niemal dekadzie prezentuje on „Graj z głową”, książkę poświęconą sztuce mistrzowania w szerokim ujęciu. To drugi tom almanachów dla Mistrza Gry, inicjowanych przez „Graj twardo” Johna Wick’a, wzbogacony dodatkowymi uwagami i pomysłami autorstwa Michała Oracza i Rafała Szmy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nowe wydanie almanachu dla Mistrzów Gry, zatytułowane „Graj z głową”, wzbogacone o nowy wstęp, oferuje wyjątkową okazję do zgłębienia relacji z graczami oraz doskonalenia umiejętności budowania zespołu. Jak skutecznie przyznawać punkty doświadczenia i jak zapewnić graczom satysfakcję z wykreowanych postaci? Ta książka odpowie na te pytania, proponując rozwiązania najczęstszych problemów, z którymi spotyka się Mistrz Gry.
Zakres materiałów zawartych w „Graj z głową” jest niezwykle różnorodny, od artykułów pełnych przykładów i anegdot z sesji, po praktyczne wskazówki oraz nowatorskie pomysły. To nieocenione źródło wiedzy zarówno dla nowicjuszy, jak i bardziej doświadczonych Mistrzów Gry, a dodatkowo wciągająca lektura dzięki lekkiemu stylowi narracji.
Ignacy Trzewiczek, doświadczony Mistrz Gry, uznany współtwórca gier takich jak Neuroshima i Monastyr, zdobył popularność dzięki „Jesiennej Gawędzie”, cyklowi artykułów, który odmienił sposób prowadzenia Warhammera w Polsce. Po niemal dekadzie prezentuje on „Graj z głową”, książkę poświęconą sztuce mistrzowania w szerokim ujęciu. To drugi tom almanachów dla Mistrza Gry, inicjowanych przez „Graj twardo” Johna Wick’a, wzbogacony dodatkowymi uwagami i pomysłami autorstwa Michała Oracza i Rafała Szmy.
