Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Głaskane, tuczone, zabijane
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka porusza tematykę naszego podejścia do zwierząt, gdzie jedni z nas je głaszczą, drudzy tuczą, a jeszcze inni zabijają. W tym kontekście, szwajcarski kapucyn oraz autor licznych książek o duchowości franciszkańskiej i biblijnej, podnosi pytanie o naszą empatię wobec "braci mniejszych". Autor apeluje, abyśmy nie zgadzali się na ich cierpienie w wyniku hodowli, transportu czy metod uboju, w tym także rytualnego.
Anton Rotzetter, poprzez merytoryczne argumenty, pokazuje, że nasze dzisiejsze style życia oraz nawyki żywieniowe mogą stanowić ogromne zagrożenie dla przyszłości planety. Wzywa do przyjęcia stylu życia, który będzie zrównoważony ekologicznie, podkreślając, że każde istnienie w przyrodzie ma swoją unikalną wartość dla Boga, niezależnie od tego, jakie znaczenie przypisujemy mu jako ludzie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka porusza tematykę naszego podejścia do zwierząt, gdzie jedni z nas je głaszczą, drudzy tuczą, a jeszcze inni zabijają. W tym kontekście, szwajcarski kapucyn oraz autor licznych książek o duchowości franciszkańskiej i biblijnej, podnosi pytanie o naszą empatię wobec "braci mniejszych". Autor apeluje, abyśmy nie zgadzali się na ich cierpienie w wyniku hodowli, transportu czy metod uboju, w tym także rytualnego.
Anton Rotzetter, poprzez merytoryczne argumenty, pokazuje, że nasze dzisiejsze style życia oraz nawyki żywieniowe mogą stanowić ogromne zagrożenie dla przyszłości planety. Wzywa do przyjęcia stylu życia, który będzie zrównoważony ekologicznie, podkreślając, że każde istnienie w przyrodzie ma swoją unikalną wartość dla Boga, niezależnie od tego, jakie znaczenie przypisujemy mu jako ludzie.
