Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wiele osób, nawet tych zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług, wyznaje, że nie czuje się komfortowo w roli sprzedawcy. Mimo posiadania niezbędnych narzędzi i umiejętności, brakuje im pełnego zaufania do oferowanych produktów albo, co gorsza, do samych siebie. Dodatkowo praca sprzedawcy często nie wpisuje się w ich osobiste wyobrażenie o idealnym zajęciu. W praktyce oznacza to, że jako sprzedawcy mamy wprawne ręce, ale nasze głowy i serca pozostają niezaangażowane. Bez wewnętrznej motywacji łatwo poddajemy się przy pierwszych oznakach oporu ze strony klientów.
Trudno jednoznacznie określić, dlaczego tylko niektórzy osiągają w sprzedaży spektakularne sukcesy, mimo że wszyscy teoretycznie znamy i potrafimy zastosować techniki sprzedażowe. Może to cecha wrodzona? Autor książki „Gen sprzedawcy” przekonuje, że to nie kwestia genów. Wystarczy pomyśleć o dziecku, które z determinacją dąży do celu – to pragnienie jest w nas od najmłodszych lat. Teraz wystarczy przywrócić ten zapał, odkryć na nowo swoje emocje i zmienić sposób myślenia o sprzedaży.
„Gen sprzedawcy” jest wszechstronnym przewodnikiem dla każdego, kto chce odnosić sukcesy w sprzedaży. Autor omawia kluczowe umiejętności handlowe, efektywne metody pozyskiwania i utrzymania klientów, oraz budowanie trwałych relacji. Dodatkowo, książka daje wgląd w autentyczne doświadczenia autora, co czyni ją nie tylko wartościową merytorycznie, ale też inspirującą lekturą. Paweł Orfinger, szef sprzedaży Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A., opisuje tę książkę jako niezbędnik nie tylko dla wszystkich zajmujących się sprzedażą, lecz także dla tych, którzy pragną rozwijać swoje zawodowe umiejętności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wiele osób, nawet tych zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług, wyznaje, że nie czuje się komfortowo w roli sprzedawcy. Mimo posiadania niezbędnych narzędzi i umiejętności, brakuje im pełnego zaufania do oferowanych produktów albo, co gorsza, do samych siebie. Dodatkowo praca sprzedawcy często nie wpisuje się w ich osobiste wyobrażenie o idealnym zajęciu. W praktyce oznacza to, że jako sprzedawcy mamy wprawne ręce, ale nasze głowy i serca pozostają niezaangażowane. Bez wewnętrznej motywacji łatwo poddajemy się przy pierwszych oznakach oporu ze strony klientów.
Trudno jednoznacznie określić, dlaczego tylko niektórzy osiągają w sprzedaży spektakularne sukcesy, mimo że wszyscy teoretycznie znamy i potrafimy zastosować techniki sprzedażowe. Może to cecha wrodzona? Autor książki „Gen sprzedawcy” przekonuje, że to nie kwestia genów. Wystarczy pomyśleć o dziecku, które z determinacją dąży do celu – to pragnienie jest w nas od najmłodszych lat. Teraz wystarczy przywrócić ten zapał, odkryć na nowo swoje emocje i zmienić sposób myślenia o sprzedaży.
„Gen sprzedawcy” jest wszechstronnym przewodnikiem dla każdego, kto chce odnosić sukcesy w sprzedaży. Autor omawia kluczowe umiejętności handlowe, efektywne metody pozyskiwania i utrzymania klientów, oraz budowanie trwałych relacji. Dodatkowo, książka daje wgląd w autentyczne doświadczenia autora, co czyni ją nie tylko wartościową merytorycznie, ale też inspirującą lekturą. Paweł Orfinger, szef sprzedaży Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A., opisuje tę książkę jako niezbędnik nie tylko dla wszystkich zajmujących się sprzedażą, lecz także dla tych, którzy pragną rozwijać swoje zawodowe umiejętności.
