Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesne wyzwania marketingu krążą wokół przyciągania uwagi konsumenta, co prowadzi do pojęcia „ekonomii uwagi”. W tej koncepcji traktujemy uwagę jako zasób deficytowy, o który należy aktywnie zabiegać. W jaki sposób my, jako badacze marketingowi, reagujemy na dynamiczne zmiany w środowisku i potrzeby respondentów? Czy nasze narzędzia badawcze są wystarczająco nowoczesne i elastyczne, aby sprostać wyzwaniom szybko zmieniającego się rynku?
Autorzy wprowadzają nas w temat gamifikacji, czyli zastosowania technik i strategii znanych z gier w kontekstach niezwiązanych z grami, celem wzmocnienia zaangażowania uczestników w różnorodne przedsięwzięcia. Publikacja ta jest zaproszeniem do refleksji oraz dalszej pracy nad implementacją gamifikacji w badaniach marketingowych. To innowacyjne podejście na naszym rynku wydawniczym, które zmienia spojrzenie na angażowanie konsumentów.
Profesor Małgorzata Bombol podkreśla wyjątkową wartość merytoryczną książki, zwracając uwagę na bogactwo przykładów zarówno literaturowych, jak i praktycznych, w tym eksperymentów autorów. Dodatkowo, książka zawiera komentarze oraz przykłady z polskiego rynku badań marketingowych, co czyni ją wartościowym przewodnikiem w projektowaniu i realizacji angażujących badań ilościowych i jakościowych. Dr Michał Jan Lutostański również docenia ten zasób, wskazując jego praktyczne zastosowania w tworzeniu efektywnych badań marketingowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesne wyzwania marketingu krążą wokół przyciągania uwagi konsumenta, co prowadzi do pojęcia „ekonomii uwagi”. W tej koncepcji traktujemy uwagę jako zasób deficytowy, o który należy aktywnie zabiegać. W jaki sposób my, jako badacze marketingowi, reagujemy na dynamiczne zmiany w środowisku i potrzeby respondentów? Czy nasze narzędzia badawcze są wystarczająco nowoczesne i elastyczne, aby sprostać wyzwaniom szybko zmieniającego się rynku?
Autorzy wprowadzają nas w temat gamifikacji, czyli zastosowania technik i strategii znanych z gier w kontekstach niezwiązanych z grami, celem wzmocnienia zaangażowania uczestników w różnorodne przedsięwzięcia. Publikacja ta jest zaproszeniem do refleksji oraz dalszej pracy nad implementacją gamifikacji w badaniach marketingowych. To innowacyjne podejście na naszym rynku wydawniczym, które zmienia spojrzenie na angażowanie konsumentów.
Profesor Małgorzata Bombol podkreśla wyjątkową wartość merytoryczną książki, zwracając uwagę na bogactwo przykładów zarówno literaturowych, jak i praktycznych, w tym eksperymentów autorów. Dodatkowo, książka zawiera komentarze oraz przykłady z polskiego rynku badań marketingowych, co czyni ją wartościowym przewodnikiem w projektowaniu i realizacji angażujących badań ilościowych i jakościowych. Dr Michał Jan Lutostański również docenia ten zasób, wskazując jego praktyczne zastosowania w tworzeniu efektywnych badań marketingowych.
