Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne Jesień
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 1: JESIEŃ" jest wartościowym narzędziem dydaktycznym stworzonym z myślą o nauczycielach, pedagogach i terapeutach pracujących z uczniami z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną, a także z dziećmi z trudnościami w nauce. Zbiór ten oferuje gotowe materiały, które wspierają proces edukacyjny oraz rozwijają umiejętności personalne i społeczne uczniów. Rodzice mogą także korzystać z kart pracy w domowych warunkach, by wspomagać codzienne zajęcia i zachować ciągłość nauki. Układ i treść ćwiczeń są skorelowane z oficjalnym programem nauczania dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, zgodnie z wytycznymi MEN zatwierdzonymi 23 grudnia 2008 roku.
Kolejne części serii będą się odnosiły do pozostałych pór roku: "Teczka 2: ZIMA," "Teczka 3: WIOSNA," oraz "Teczka 4: LATO," co zapewnia całościowe podejście do nauczania przez cały rok. Każda z teczek pomaga wspierać rozwój osobisty i społeczny, odpowiednio dostosowując treści do potrzeb i możliwości uczniów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 1: JESIEŃ" jest wartościowym narzędziem dydaktycznym stworzonym z myślą o nauczycielach, pedagogach i terapeutach pracujących z uczniami z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną, a także z dziećmi z trudnościami w nauce. Zbiór ten oferuje gotowe materiały, które wspierają proces edukacyjny oraz rozwijają umiejętności personalne i społeczne uczniów. Rodzice mogą także korzystać z kart pracy w domowych warunkach, by wspomagać codzienne zajęcia i zachować ciągłość nauki. Układ i treść ćwiczeń są skorelowane z oficjalnym programem nauczania dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, zgodnie z wytycznymi MEN zatwierdzonymi 23 grudnia 2008 roku.
Kolejne części serii będą się odnosiły do pozostałych pór roku: "Teczka 2: ZIMA," "Teczka 3: WIOSNA," oraz "Teczka 4: LATO," co zapewnia całościowe podejście do nauczania przez cały rok. Każda z teczek pomaga wspierać rozwój osobisty i społeczny, odpowiednio dostosowując treści do potrzeb i możliwości uczniów.
