Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na twoje projekty?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Co robi osoba, która pragnie efektywnie wspierać innych? Przyjmuje strategię tworzenia fundacji lub stowarzyszenia, początkowo definiując jasno swoje cele i sposoby ich realizacji. Określiwszy, komu i jak chce pomóc, przystępuje do gromadzenia koniecznych zasobów. To moment często pełen wyzwań dla organizacji pozarządowych. Znalezienie odpowiednich źródeł finansowania, takich jak sponsoring, darczyńcy indywidualni, dotacje publiczne czy odpisy 1% podatku, z rzadka oznacza korzystanie ze wszystkich jednocześnie. Co się dzieje, gdy nie uda się to zrobić skutecznie? Napotyka się ryzyko niepowodzenia – bowiem nawet najlepsze intencje nie wystarczą bez nieprzerwanego dopływu środków finansowych. Dobrze zarządzana organizacja nie może pozwolić, by brak jednego źródła finansowania zagrażał jej całej misji.
Książka ta, trzecia w serii poświęconej praktycznym aspektom polskiego fundraisingu, dostarcza niezbędnej wiedzy, jak zdobywać fundusze z różnych źródeł. Fundraising, czyli pozyskiwanie funduszy, pozwala Twojej fundacji lub stowarzyszeniu stabilnie stać na kilku niezależnych podporach. Dowiesz się, jak rozpocząć działania, jak dotrzeć do potencjalnych darczyńców i z jakich narzędzi korzystać. Przeczytasz, jak budować trwałe relacje z indywidualnymi darczyńcami oraz biznesem, a także jak skutecznie komunikować działania twojego NGO, by przyszłe zbiórki przynosiły jeszcze lepsze efekty. Autorem tej książki jest doświadczony fundraiser, ekspert w Gnyszka Fundraising Advisors, który dzieli się osobistymi doświadczeniami i sprawdzonymi rozwiązaniami.
Michał Osiej, absolwent prawa i administracji na UKSW oraz zarządzania na UW, pełniący funkcję fundraisera w agencji Gnyszka Fundraising Advisors, która zgromadziła już niemal 7 milionów złotych od darczyńców indywidualnych i sponsorów. Doradza organizacjom pozarządowym w zwiększaniu budżetów oraz prowadzeniu udanych kampanii fundraisingowych i społecznych. Prowadzi również szkolenia z zakresu fundraisingu w mediach społecznościowych, internecie, biznesie, a także z copywritingu i wielu innych tematów. Ta książka to nieodzowny przewodnik zarówno dla osób nowych w trzecim sektorze, które dopiero odkrywają fundraising, jak i dla tych, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Co robi osoba, która pragnie efektywnie wspierać innych? Przyjmuje strategię tworzenia fundacji lub stowarzyszenia, początkowo definiując jasno swoje cele i sposoby ich realizacji. Określiwszy, komu i jak chce pomóc, przystępuje do gromadzenia koniecznych zasobów. To moment często pełen wyzwań dla organizacji pozarządowych. Znalezienie odpowiednich źródeł finansowania, takich jak sponsoring, darczyńcy indywidualni, dotacje publiczne czy odpisy 1% podatku, z rzadka oznacza korzystanie ze wszystkich jednocześnie. Co się dzieje, gdy nie uda się to zrobić skutecznie? Napotyka się ryzyko niepowodzenia – bowiem nawet najlepsze intencje nie wystarczą bez nieprzerwanego dopływu środków finansowych. Dobrze zarządzana organizacja nie może pozwolić, by brak jednego źródła finansowania zagrażał jej całej misji.
Książka ta, trzecia w serii poświęconej praktycznym aspektom polskiego fundraisingu, dostarcza niezbędnej wiedzy, jak zdobywać fundusze z różnych źródeł. Fundraising, czyli pozyskiwanie funduszy, pozwala Twojej fundacji lub stowarzyszeniu stabilnie stać na kilku niezależnych podporach. Dowiesz się, jak rozpocząć działania, jak dotrzeć do potencjalnych darczyńców i z jakich narzędzi korzystać. Przeczytasz, jak budować trwałe relacje z indywidualnymi darczyńcami oraz biznesem, a także jak skutecznie komunikować działania twojego NGO, by przyszłe zbiórki przynosiły jeszcze lepsze efekty. Autorem tej książki jest doświadczony fundraiser, ekspert w Gnyszka Fundraising Advisors, który dzieli się osobistymi doświadczeniami i sprawdzonymi rozwiązaniami.
Michał Osiej, absolwent prawa i administracji na UKSW oraz zarządzania na UW, pełniący funkcję fundraisera w agencji Gnyszka Fundraising Advisors, która zgromadziła już niemal 7 milionów złotych od darczyńców indywidualnych i sponsorów. Doradza organizacjom pozarządowym w zwiększaniu budżetów oraz prowadzeniu udanych kampanii fundraisingowych i społecznych. Prowadzi również szkolenia z zakresu fundraisingu w mediach społecznościowych, internecie, biznesie, a także z copywritingu i wielu innych tematów. Ta książka to nieodzowny przewodnik zarówno dla osób nowych w trzecim sektorze, które dopiero odkrywają fundraising, jak i dla tych, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie.
