Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Elementarz szachowy. Program dla szkół i przedszkoli
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Metoda klasyczna różni się od analitycznej głównie tym, że skupia się bezpośrednio na roli króla w szachach. W przeciwieństwie do niej, metoda analityczna koncentruje się na rozwijaniu układów, zdobywaniu przestrzeni i przyswajaniu zasad wszechstronnej walki, dając tym samym możliwość głębszego zrozumienia elementów strategii od samego początku. Choć to tylko teoria, w praktyce metoda analityczna pozwala każdemu dziecku nauczyć się grać w szachy, obalając mity i odkrywając potencjał wszystkich dzieci jako genialnych umysłów. Dzięki tej metodzie nauczyciel łatwiej przekazuje wiedzę, nie wymagając od siebie bycia mistrzem szachowym, a nawet nie musi umieć grać w szachy. W przyszłości klasyczne podejście do nauki szachów może zostać jedynie wspomnieniem historycznym. Szachowe podręczniki dla dzieci będą tworzone zgodnie z ideami zaprezentowanymi w tej publikacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Metoda klasyczna różni się od analitycznej głównie tym, że skupia się bezpośrednio na roli króla w szachach. W przeciwieństwie do niej, metoda analityczna koncentruje się na rozwijaniu układów, zdobywaniu przestrzeni i przyswajaniu zasad wszechstronnej walki, dając tym samym możliwość głębszego zrozumienia elementów strategii od samego początku. Choć to tylko teoria, w praktyce metoda analityczna pozwala każdemu dziecku nauczyć się grać w szachy, obalając mity i odkrywając potencjał wszystkich dzieci jako genialnych umysłów. Dzięki tej metodzie nauczyciel łatwiej przekazuje wiedzę, nie wymagając od siebie bycia mistrzem szachowym, a nawet nie musi umieć grać w szachy. W przyszłości klasyczne podejście do nauki szachów może zostać jedynie wspomnieniem historycznym. Szachowe podręczniki dla dzieci będą tworzone zgodnie z ideami zaprezentowanymi w tej publikacji.
