Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Edukacja wczesnoszkolna. Zeszyt ćwiczeń. Informatyka. Klasa 1
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik "Informatyka" dla klasy 1 oferuje najwyższy standard edukacji, realizując w pełni nową podstawę programową. Zestaw, obejmujący ćwiczenia i płytę, jest idealnym narzędziem do rozwijania kreatywnego myślenia oraz nauki rozwiązywania problemów, co jest kluczowe dla umiejętności analitycznych i zapoznania się z językiem programowania.
Materiał ten doskonali zdolności takie jak spostrzegawczość, szybkość i refleks, pozwalając na naukę samodzielnego rozwiązywania problemów z wykorzystaniem komputera. Dodatkowo, sprzyja rozwijaniu ciekawości, logicznego myślenia i pomaga w zrozumieniu złożonych zagadnień związanych z informatyką.
Podręcznik wspiera systematyczne wprowadzenie uczniów w różne dziedziny edukacji - od języka polskiego, przez nauki przyrodnicze, po matematykę - dzięki szczegółowym opisom, przykładowym zrzutom ekranu oraz filmom zawartym na płycie. Ćwiczenia zawarte w książce ponoć rozwijać sprawność manualną, pamięć oraz umiejętności matematyczne poprzez różnorodne zadania.
Poprzez wspieranie wyobraźni, myślenia kojarzeniowego oraz kompetencji społecznych takich jak odwaga, wiara w siebie i wytrwałość, materiał staje się użyteczny na każdym etapie edukacji i życia codziennego. Zachęca do rozwiązywania zadań poprzez nowoczesną, bajkową grafikę bliską dziecku, jednocześnie doskonaląc praktyczne umiejętności w obsłudze edytora grafiki (Paint), edytora tekstu (Notatnik, MS Word) oraz podstaw programowania.
Płyta, która jest zintegrowana z zeszytem ćwiczeń, umożliwia samodzielną pracę ucznia, oferując instrukcje w formie tekstu i lektora oraz zróżnicowane odpowiedzi zwrotne na każdym etapie nauki i gier.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
5.79 zł
jak nowa
- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 1
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 1 szt.
Podręcznik "Informatyka" dla klasy 1 oferuje najwyższy standard edukacji, realizując w pełni nową podstawę programową. Zestaw, obejmujący ćwiczenia i płytę, jest idealnym narzędziem do rozwijania kreatywnego myślenia oraz nauki rozwiązywania problemów, co jest kluczowe dla umiejętności analitycznych i zapoznania się z językiem programowania.
Materiał ten doskonali zdolności takie jak spostrzegawczość, szybkość i refleks, pozwalając na naukę samodzielnego rozwiązywania problemów z wykorzystaniem komputera. Dodatkowo, sprzyja rozwijaniu ciekawości, logicznego myślenia i pomaga w zrozumieniu złożonych zagadnień związanych z informatyką.
Podręcznik wspiera systematyczne wprowadzenie uczniów w różne dziedziny edukacji - od języka polskiego, przez nauki przyrodnicze, po matematykę - dzięki szczegółowym opisom, przykładowym zrzutom ekranu oraz filmom zawartym na płycie. Ćwiczenia zawarte w książce ponoć rozwijać sprawność manualną, pamięć oraz umiejętności matematyczne poprzez różnorodne zadania.
Poprzez wspieranie wyobraźni, myślenia kojarzeniowego oraz kompetencji społecznych takich jak odwaga, wiara w siebie i wytrwałość, materiał staje się użyteczny na każdym etapie edukacji i życia codziennego. Zachęca do rozwiązywania zadań poprzez nowoczesną, bajkową grafikę bliską dziecku, jednocześnie doskonaląc praktyczne umiejętności w obsłudze edytora grafiki (Paint), edytora tekstu (Notatnik, MS Word) oraz podstaw programowania.
Płyta, która jest zintegrowana z zeszytem ćwiczeń, umożliwia samodzielną pracę ucznia, oferując instrukcje w formie tekstu i lektora oraz zróżnicowane odpowiedzi zwrotne na każdym etapie nauki i gier.