Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacja przez słowo - obraz - dźwięk
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tom „Edukacja przez słowo obraz dźwięk” eksploruje szerokie zagadnienia związane z teorią i praktyką edukacyjną w kontekście różnorodnych tekstów audiowizualnych. Autorzy zgłębiają potencjał edukacyjny różnych form kultury wizualnej i audialnej, takich jak film (fabularnego, dokumentalnego, animowanego), literatury powiązanej z ekranizacjami, dzieł sztuki mediów, telewizji oraz przekazów popkulturowych. Słowo, obraz i dźwięk stają się narzędziem refleksji i kreacji, szczególnie dla młodszych odbiorców, którzy uczą się przypisywać im różnorodne znaczenia i rozumieć ich społeczny wymiar. Dlatego nauczyciele, pracownicy akademiccy i animatorzy kultury chętnie korzystają z mediów w swoich działaniach edukacyjnych. Media te nie służą jedynie jako przedmiot analizy czy interpretacji, ale także stają się źródłem dla twórczych działań, umożliwiających przetwarzanie i przekształcanie pierwotnych materiałów. Warto podkreślić, że artykuły zebrane w tomie prezentują różnorodne perspektywy przedstawicieli różnych dziedzin, w tym polonistów, filmoznawców, medioznawców, pedagogów i psychologów, co czyni kwestię edukacji medialnej wielowymiarową.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tom „Edukacja przez słowo obraz dźwięk” eksploruje szerokie zagadnienia związane z teorią i praktyką edukacyjną w kontekście różnorodnych tekstów audiowizualnych. Autorzy zgłębiają potencjał edukacyjny różnych form kultury wizualnej i audialnej, takich jak film (fabularnego, dokumentalnego, animowanego), literatury powiązanej z ekranizacjami, dzieł sztuki mediów, telewizji oraz przekazów popkulturowych. Słowo, obraz i dźwięk stają się narzędziem refleksji i kreacji, szczególnie dla młodszych odbiorców, którzy uczą się przypisywać im różnorodne znaczenia i rozumieć ich społeczny wymiar. Dlatego nauczyciele, pracownicy akademiccy i animatorzy kultury chętnie korzystają z mediów w swoich działaniach edukacyjnych. Media te nie służą jedynie jako przedmiot analizy czy interpretacji, ale także stają się źródłem dla twórczych działań, umożliwiających przetwarzanie i przekształcanie pierwotnych materiałów. Warto podkreślić, że artykuły zebrane w tomie prezentują różnorodne perspektywy przedstawicieli różnych dziedzin, w tym polonistów, filmoznawców, medioznawców, pedagogów i psychologów, co czyni kwestię edukacji medialnej wielowymiarową.
