Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacja muzyczna dzieci. Z perspektywy pedagogicznej i profilaktyczno-terapeutycznej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta skupia się na kluczowej roli edukacji muzycznej w życiu dzieci, podkreślając, że jest to niezbędny element ich prawidłowego rozwoju. Wskazuje, że edukacja to dynamiczny proces, który nie daje się zamknąć w sztywnych ramach, ponieważ każde dziecko rozwija się inaczej. Zainteresowanie muzyką od najmłodszych lat przynosi wymierne korzyści na wszystkich etapach życia, od dzieciństwa po dorosłość. Wczesne wprowadzenie edukacji muzycznej ma potencjał pozytywnie wpływać na kolejne etapy rozwoju dziecka.
Monografia została stworzona z myślą o nauczycielach i terapeutach, którzy poszukują efektywnych narzędzi i metod nauczania. Autorka, która przez wiele lat pracowała z różnorodnymi grupami odbiorców, dzieli się swoim doświadczeniem w poszukiwaniu rozwiązań, które uczynią edukację muzyczną wartościową i skuteczną.
Publikacja dzieli się na dwie zasadnicze części, każda z nich osadzona w kontekście pedagogicznym oraz profilaktyczno-terapeutycznym podejściu do edukacji muzycznej. Na rynku wciąż brakuje opracowań, które angażują czytelników w dyskusje, zachęcają do działań artystycznych i terapeutycznych oraz oferują innowacyjne programy i projekty. Kluczowe jest, aby podejście to opierało się na solidnej wiedzy, metodologicznym porządku i kreatywnym promowaniu wartości muzycznych. Muzyka ma bowiem potencjał, by wzbogacać różnorodne przedmioty dydaktyczne i odgrywać istotną rolę w środowisku wychowawczym każdego dziecka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta skupia się na kluczowej roli edukacji muzycznej w życiu dzieci, podkreślając, że jest to niezbędny element ich prawidłowego rozwoju. Wskazuje, że edukacja to dynamiczny proces, który nie daje się zamknąć w sztywnych ramach, ponieważ każde dziecko rozwija się inaczej. Zainteresowanie muzyką od najmłodszych lat przynosi wymierne korzyści na wszystkich etapach życia, od dzieciństwa po dorosłość. Wczesne wprowadzenie edukacji muzycznej ma potencjał pozytywnie wpływać na kolejne etapy rozwoju dziecka.
Monografia została stworzona z myślą o nauczycielach i terapeutach, którzy poszukują efektywnych narzędzi i metod nauczania. Autorka, która przez wiele lat pracowała z różnorodnymi grupami odbiorców, dzieli się swoim doświadczeniem w poszukiwaniu rozwiązań, które uczynią edukację muzyczną wartościową i skuteczną.
Publikacja dzieli się na dwie zasadnicze części, każda z nich osadzona w kontekście pedagogicznym oraz profilaktyczno-terapeutycznym podejściu do edukacji muzycznej. Na rynku wciąż brakuje opracowań, które angażują czytelników w dyskusje, zachęcają do działań artystycznych i terapeutycznych oraz oferują innowacyjne programy i projekty. Kluczowe jest, aby podejście to opierało się na solidnej wiedzy, metodologicznym porządku i kreatywnym promowaniu wartości muzycznych. Muzyka ma bowiem potencjał, by wzbogacać różnorodne przedmioty dydaktyczne i odgrywać istotną rolę w środowisku wychowawczym każdego dziecka.
