Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacja bazalna. Nauczanie i terapia dzieci z głęboką niepełnosprawnością
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Konfucjusz powiedział kiedyś: "Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem". Te słowa doskonale oddają ideę, która stoi za edukacją bazalną. Jest to podejście, które koncentruje się na aktywnym uczestnictwie dziecka w procesie nauki, wspierając jego rozwój poprzez odkrywanie i doświadczanie świata. Edukacja ta unika tradycyjnego, pasywnego przekazywania wiedzy z nauczyciela na ucznia, stawiając na wspólne poszukiwanie, zdobywanie i utrwalanie informacji.
Andreas D. Fröhlich wraz z zespołem autorów szczegółowo przedstawiają zasady stymulacji bazalnej. Książka nie tylko wyjaśnia teoretyczne podstawy tej metody, ale przede wszystkim oferuje praktyczne wskazówki, jak wdrażać ją w codziennym życiu. Autorzy pokazują, jak planować zajęcia, ustalać osiągalne cele oraz przekazywać wartości wychowawcze. Zawiera ona również wiele propozycji zajęć edukacyjnych dla dzieci z głęboką niepełnosprawnością. Metoda ta, uznana przez specjalistów w krajach zachodnich, zdobywa coraz większą popularność w Polsce, gdzie pedagodzy coraz częściej dostrzegają jej efektywność w pracy z dziećmi. Publikacja ta staje się dla nich niezwykle cennym źródłem wiedzy i inspiracją.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Konfucjusz powiedział kiedyś: "Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem". Te słowa doskonale oddają ideę, która stoi za edukacją bazalną. Jest to podejście, które koncentruje się na aktywnym uczestnictwie dziecka w procesie nauki, wspierając jego rozwój poprzez odkrywanie i doświadczanie świata. Edukacja ta unika tradycyjnego, pasywnego przekazywania wiedzy z nauczyciela na ucznia, stawiając na wspólne poszukiwanie, zdobywanie i utrwalanie informacji.
Andreas D. Fröhlich wraz z zespołem autorów szczegółowo przedstawiają zasady stymulacji bazalnej. Książka nie tylko wyjaśnia teoretyczne podstawy tej metody, ale przede wszystkim oferuje praktyczne wskazówki, jak wdrażać ją w codziennym życiu. Autorzy pokazują, jak planować zajęcia, ustalać osiągalne cele oraz przekazywać wartości wychowawcze. Zawiera ona również wiele propozycji zajęć edukacyjnych dla dzieci z głęboką niepełnosprawnością. Metoda ta, uznana przez specjalistów w krajach zachodnich, zdobywa coraz większą popularność w Polsce, gdzie pedagodzy coraz częściej dostrzegają jej efektywność w pracy z dziećmi. Publikacja ta staje się dla nich niezwykle cennym źródłem wiedzy i inspiracją.
