Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka" to publikacja skoncentrowana na współczesnych zmianach w gospodarce, które wynikają z cyfryzacji i rozwoju technologii informacyjnych. Książka ta bada dynamiczny wzrost e-gospodarki oraz e-przedsiębiorczości, która przechodzi przez intensywne przekształcenia, zmieniając tradycyjne modele działania i wyłaniając nowe strategie. Istnieje potrzeba uzupełnienia teorii, aby wspierać przyszłych przedsiębiorców, którzy planują działać w cyfrowym krajobrazie gospodarczym. Publikacja ta stawia sobie za cel dostarczenie praktycznych narzędzi i wiedzy niezbędnej do nawigacji w nowoczesnej, cyfrowej gospodarce, angażując się zarówno w projekty nastawione na zysk, jak i te działające w modelu non profit. Ta książka jest efektem wspólnej pracy Zespołu i Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka" to publikacja skoncentrowana na współczesnych zmianach w gospodarce, które wynikają z cyfryzacji i rozwoju technologii informacyjnych. Książka ta bada dynamiczny wzrost e-gospodarki oraz e-przedsiębiorczości, która przechodzi przez intensywne przekształcenia, zmieniając tradycyjne modele działania i wyłaniając nowe strategie. Istnieje potrzeba uzupełnienia teorii, aby wspierać przyszłych przedsiębiorców, którzy planują działać w cyfrowym krajobrazie gospodarczym. Publikacja ta stawia sobie za cel dostarczenie praktycznych narzędzi i wiedzy niezbędnej do nawigacji w nowoczesnej, cyfrowej gospodarce, angażując się zarówno w projekty nastawione na zysk, jak i te działające w modelu non profit. Ta książka jest efektem wspólnej pracy Zespołu i Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego.
