Książka - E-marketing

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka "E-marketing" oferuje unikalne spojrzenie na świat marketingu interaktywnego, prezentując praktyczne doświadczenia branżowe. Umożliwia zgłębienie współczesnych trendów w marketingu online i ukazuje szerszy kontekst dynamicznych transformacji w internecie. Autorzy podkreślają, że nowoczesny marketer powinien być zafascynowany technologią oraz umiejętnie prowadzić kampanie online.

W dzisiejszych czasach promocja internetowa jest jedną z najefektywniejszych form reklamy, szczególnie w obliczu kryzysu ekonomicznego, gdzie firmy nie mogą sobie pozwolić na kosztowne strategie marketingowe. Dzięki "E-marketingowi" czytelnicy mogą lepiej poznać obecnych i przyszłych konsumentów, dla których internet jest zarówno narzędziem, jak i elementem codziennego życia oraz miejscem dalszego rozwoju.

Publikacja zagłębia się w kluczowe zagadnienia, takie jak rola treści w marketingu ("Content is the King"), specyfika marketingu 3.0, przyszłość mediów społecznościowych i zasada "less is more". Czytelnicy odkryją również, jak efektywnie dbać o klientów online, jakie aspekty prawne są kluczowe, jak wykorzystać Big Data i automatyzację w marketingu oraz jak prowadzić skuteczne kampanie e-mailowe i mobilne. Książka ukazuje także, jak nowoczesne technologie mogą stać się źródłem przewagi konkurencyjnej.

Podzielona wiedza takich ekspertów jak Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski czy Monika Mikowska czyni z "E-marketingu" wartościowe źródło informacji. Dla każdego, kto chce zgłębić i efektywnie używać potencjału marketingu internetowego, jest to pozycja nie do przeoczenia.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka "E-marketing" oferuje unikalne spojrzenie na świat marketingu interaktywnego, prezentując praktyczne doświadczenia branżowe. Umożliwia zgłębienie współczesnych trendów w marketingu online i ukazuje szerszy kontekst dynamicznych transformacji w internecie. Autorzy podkreślają, że nowoczesny marketer powinien być zafascynowany technologią oraz umiejętnie prowadzić kampanie online.

W dzisiejszych czasach promocja internetowa jest jedną z najefektywniejszych form reklamy, szczególnie w obliczu kryzysu ekonomicznego, gdzie firmy nie mogą sobie pozwolić na kosztowne strategie marketingowe. Dzięki "E-marketingowi" czytelnicy mogą lepiej poznać obecnych i przyszłych konsumentów, dla których internet jest zarówno narzędziem, jak i elementem codziennego życia oraz miejscem dalszego rozwoju.

Publikacja zagłębia się w kluczowe zagadnienia, takie jak rola treści w marketingu ("Content is the King"), specyfika marketingu 3.0, przyszłość mediów społecznościowych i zasada "less is more". Czytelnicy odkryją również, jak efektywnie dbać o klientów online, jakie aspekty prawne są kluczowe, jak wykorzystać Big Data i automatyzację w marketingu oraz jak prowadzić skuteczne kampanie e-mailowe i mobilne. Książka ukazuje także, jak nowoczesne technologie mogą stać się źródłem przewagi konkurencyjnej.

Podzielona wiedza takich ekspertów jak Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski czy Monika Mikowska czyni z "E-marketingu" wartościowe źródło informacji. Dla każdego, kto chce zgłębić i efektywnie używać potencjału marketingu internetowego, jest to pozycja nie do przeoczenia.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 32.86 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 420
Rok wydania: 2013
Rozmiar: 170 × 245 mm
ID: 9788301174491

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe PWN , UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 226954800

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info